Puhelinvaihde toi joustavuutta
Assa Abloy Entrance Systems Finland tarjoaa automatisoituja sisäänkäyntiratkaisuja. Yritys toimii osana kansainvälistä Assa Abloy Group -konsernia, jolla on toimintaa 37:a eri maassa.
DialOk hoitaa Assa Abloy Entrance Systemsin vaihdetta keskitetysti. Vaihteenhoitaja ohjaa puhelut eteenpäin sovitun toimintamallin mukaisesti oikeille henkilöille. Puhelinvaihde on integroitu henkilöstön tilatietoihin, jotka mahdollistavat puhelujen ohjaamisen käytettävissä olevalle henkilölle.
”Yrityksemme periaatteisiin kuuluu se, että kommunikaatio asiakkaidemme kanssa tapahtuu ihmiseltä ihmiselle. Vaihteen ulkoistus on ehdottomasti nykyaikaa ja se on tuonut toimintaamme lisää joustavuutta esimerkiksi vuosilomien ja sairauslomien osalta.” kertoo Assa Abloyn talouspäällikkö Aleksi Uotila.
Kevyempi työtaakka
Vaihteen ulkoistaminen vapauttaa yrityksen oman henkilöstön keskittymään omiin työtehtäviinsä. Vaihteenhoito on aikaa vievää ja omat resurssit eivät aina riitä.
”Vaihteenhoidon tuuraukset omin voimin veivät paljon aikaa henkilöstöltä ja se vaikeutti heidän varsinaisen työtehtävänsä hoitamista merkittävästi”, toteaa Uotila.
Tavoitettavuutemme on parantunut ja asiat ovat hoituneet ripeästi ja asiantuntevasti siitäkin huolimatta, että palvelussa tarvitaan paljon tietoa yrityksestämme, ihmisistämme ja tuotteistamme. Olemme tyytyväisiä saamaamme palveluun”
– Aleksi Uotila, Assa Abloy
”DialOk on ollut meille luotettava kumppani käyttöönotosta alkaen nykyhetkeen. Palaute DialOk:n toiminnasta on ollut positiivista.” kertoo Assa Abloyn hallinnon assistentti Lea Kouhia.
Taloudelliset hyödyt
Puhelinvaihteen ulkoistaminen varmistaa, että jokainen puhelu käsitellään ja et menetä asiakkaita.
Säästät työntekijäkuluissa ja omien asiantuntijoiden aika ei laiteinvestoinneissa.
Tehokkuutta toimintaan
Systemaattiset toimintatavat, raportointi, integraatiot ja yhteinen kehitystyö hiovat vaihteen tehokkaaksi ja tavoitteita palvelevaksi kokonaisuudeksi.
Parempi yrityskuva
Tavoitettavuus on hyvän asiakaskokemuksen kulmakivi.
Yhtenäiset toimintatavat, asiakkaan liiketoimintaan perehtyminen ja ammattimainen vastauskeskustoimintamme varmistaa, että palvelukokemus on korkea- ja tasalaatuinen.