Blogi
Kuuluuko lisämyynti asiakaspalveluun?
Myynnillisellä asiakaspalvelulla voidaan kohdata asiakkaan tarpeet sekä kasvattaa liiketoimintaa. Ulkoistetulla asiakaspalvelulla voidaan kehittää asiakaskokemusta myynnilliseksi sekä asiakasystävällisemmäksi, kun asiakasrajapinnassa koulutettu asiakaspalvelija kuulee ja näkee tarpeet. Myynnin ka...
Lue lisää
Verkkokauppa tarvitsee tuekseen toimivan asiakaspalvelun
Kampanjoiden ja sesonkien aikana asiakaspalvelu voi ruuhkautua nopeasti, eikä se silloin enää vastaa asiakkaan odotuksia. Ja kun odotukset eivät täyty, yrityksen maine kärsii ja ostotapahtumat voivat jäädä kesken, kun vastauksia ei saa juuri ostohetkellä. Pahimmassa tapauksessa asiakas siirtyy os...
Lue lisää
Miten asiakaspalvelu siirretään ja kuinka sitä kehitetään?
Asiakaspalvelun, ajanvarauksen, teknisen tuen, myynnin tukipalvelun, tuotetuen sekä erilaiset tukitoiminnot voi ulkoistaa tehokkaasti ja tuloksellisesti, mutta monelle yritykselle asiakaspalvelun ulkoistaminen saattaa kuitenkin olla vieras ajatus, eikä käytännön prosessia välttämättä tunneta.
Lue lisää
Outboundista buustia liiketoimintaan
Poikkeustilanteen jälkeen tapahtuva nopea myynnillinen aktivoituminen on tärkeää. Muuttunut toimintaympäristö on pakottanut monet yritykset kokeilemaan uusia tapoja toimia. Vielä ei täysin osata sanoa, miten se vaikuttaa asiakaskokemukseen. Selvää kuitenkin on, että tarvitsemme uusia tapoja aktiv...
Lue lisää
Customer Success Manager on mukana koko asiakkuuden ajan
Digitaalisella aikakaudella asiakkaan ollessa ohjaksissa ja kilpailun globaalia, asiakas valitsee yhä useammin sen tahon, joka tarjoaa parasta asiakaskokemusta juuri heille sopivassa ajassa ja paikassa. Mikäli et pysty vastaamaan asiakkaan nouseviin odotuksiin tarjoamalla jotain merkityksellistä,...
Lue lisää
DialOk 360° Profit Scanner tekee näkyväksi liiketoimintaan liittyvän piilevän myyntipotentiaalin.
Viime aikojen kiivaat keskustelut kikystä ja tuottavuuden lisäämisestä kertovat karua kieltään siitä, miten kipeästi tarvitsemme uusia keinoja jokapäiväisen liikevaihtomme ja katteemme tekemiseen. Onko kuitenkin niin, että turhan usein etsimme ratkaisuja sieltä, minne pääseminen vie liian kauan,...
Lue lisää