Blogi

pexels-andrea-piacquadio-3769747

Verkkokauppa tarvitsee tuekseen toimivan asiakaspalvelun

Kampanjoiden ja sesonkien aikana asiakaspalvelu voi ruuhkautua nopeasti, eikä se silloin enää vastaa asiakkaan odotuksia. Ja kun odotukset eivät täyty, yrityksen maine kärsii ja ostotapahtumat voivat jäädä kesken, kun vastauksia ei saa juuri ostohetkellä. Pahimmassa tapauksessa asiakas siirtyy os...

Lue lisää

sateenvarjo

Miten asiakaspalvelu siirretään ja kuinka sitä kehitetään?

Asiakaspalvelun, ajanvarauksen, teknisen tuen, myynnin tukipalvelun, tuotetuen sekä erilaiset tukitoiminnot voi ulkoistaa tehokkaasti ja tuloksellisesti, mutta monelle yritykselle asiakaspalvelun ulkoistaminen saattaa kuitenkin olla vieras ajatus, eikä käytännön prosessia välttämättä tunneta.

Lue lisää

Papereita

Back Office -töiden ulkoistus säästää aikaa ydintehtäville

Työntekijöiden optimaalisella työajankäytöllä onkin ratkaisevan tärkeä vaikutus yrityksen menestymiseen. 

Lue lisää

somekuva-54

Avainlippu merkkinä luotettavasta suomalaisesta työstä

DialOk Communications Finland Oy:lle on myönnetty Avainlippu merkiksi ansiokkaasta suomalaisesta työstä ja kotimaisen palvelun tarjoamisesta

Lue lisää

person-983889_1920

Outboundista buustia liiketoimintaan

Poikkeustilanteen jälkeen tapahtuva nopea myynnillinen aktivoituminen on tärkeää. Muuttunut toimintaympäristö on pakottanut monet yritykset kokeilemaan uusia tapoja toimia. Vielä ei täysin osata sanoa, miten se vaikuttaa asiakaskokemukseen. Selvää kuitenkin on, että tarvitsemme uusia tapoja aktiv...

Lue lisää

Service

Customer Success Manager on mukana koko asiakkuuden ajan

Digitaalisella aikakaudella asiakkaan ollessa ohjaksissa ja kilpailun globaalia, asiakas valitsee yhä useammin sen tahon, joka tarjoaa parasta asiakaskokemusta juuri heille sopivassa ajassa ja paikassa. Mikäli et pysty vastaamaan asiakkaan nouseviin odotuksiin tarjoamalla jotain merkityksellistä,...

Lue lisää

SFG-Yhtiöt_Imago-360-profit-scanner_infograafi

DialOk 360° Profit Scanner tekee näkyväksi liiketoimintaan liittyvän piilevän myyntipotentiaalin.

Viime aikojen kiivaat keskustelut kikystä ja tuottavuuden lisäämisestä kertovat karua kieltään siitä, miten kipeästi tarvitsemme uusia keinoja jokapäiväisen liikevaihtomme ja katteemme tekemiseen. Onko kuitenkin niin, että turhan usein etsimme ratkaisuja sieltä, minne pääseminen vie liian kauan,...

Lue lisää