4 joulukuuta, 2018

Huoltokatko

9 heinäkuuta, 2018

Tiedotteet

12 helmikuuta, 2018

DialOk vahvistaa johtoaan

22 elokuuta, 2017

Diccasin uudistunut ilme

17 elokuuta, 2017

Onko itsepalvelu parempaa?

Tiedotteet

9 heinäkuuta, 2018

Arvoisa asiakkaamme,

 Järjestelmässämme ilmenneiden teknisten häiriöiden johdosta, yrityksellenne tuottamamme asiakaspalvelu on ollut käytettävissä tänään 9.7.2018 vain osittain. Korjaustoimenpiteet ovat käynnissä ja tiedotamme tilanteen normalisoitumisesta, kun palvelu on jälleen käytettävissä.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa. Häiriötilanne ei koske vaihteenhoitopalvelua.

 

Yhteistyöterveisin,

Dialok Communications Finland Oy

Haluatko lisätietoja?

DialOk Communications Finland Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

Puh. +358 (0)9 5766 9870
asiakaspalvelu(at)dialok.fi

Yhteydenottopyyntö