
Liiketoiminnan prosesseissa riittää hiottavaa
Yrityksen tuottavuuden vuoksi on tärkeää, että yrityksen toimintatavat ovat optimaalisen tehokkaita ja tarkoitustaan palvelevia.
Tarjoamme liiketoimintasi kehityksen tueksi asiakaskokemuksen mittarit sekä back office -palvelut. Tutustu lisäpalveluihimme.

Back Office -palvelut
Toimiston rutiinitehtävät ja silpputyöt jäävät usein vaille aktiivista tekijää.
Kasvavat paperipinot, roikkuvat kirjaukset ja tärkeät päivitystyöt ovat kuitenkin toimiston arjelle ja näkyville toiminnoille tärkeitä.
Miltä sinun yrityksesi back office näyttää? DialOk:n apukädet taipuvat projektiluontoisiin sekä rutiininomaisiin avustaviin toimistotöihin.
Asiakaskokemuksen mittaaminen
Jokainen yritys haluaa tuottaa ensiluokkaisen asiakaskokemuksen. Palvelukokemus voi kuitenkin näyttäytyä asiakkaillesi hyvin erilaisena, kuin miltä se näyttää yrityksen sisällä.
Lunastaako yrityksesi asiakaslupauksensa? Kysy asiakkailta, niin tiedät, missä onnistumiset ja epäkohdat piilevät.

Lue lisää asiakaskokemuksen parantamisesta
-
Miten asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa aloittaa?
Asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa aloittaa määrittämällä tavoitteet ja valitsemalla sopivat mittarit, keräämällä dataa ja analysoimalla sitä, jotta voidaan tunnistaa parannusmahdollisuuksia ja tehdä toimenpiteitä asiakaskokemuksen parantamiseksi.
-
Verkkokaupan asiakaskokemus – 6 vinkkiä
Toimivammalla verkkokaupalla enemmän kauppaa. Miten parantaa asiakaskokemusta verkkokaupassa ja erottautua erinomaisen asiakaspalvelun avulla? Kerromme 6 vinkkiä!
-
CSAT, CES vai NPS? Asiakaskokemuksen mittarit selitettynä
CES-tutkimus, NPS-mittarit, CSAT-pisteytys… Asiakaskokemuksen mittarit vilisevät erilaisia kirjainlyhenteitä. Mitä ne tarkoittavat, miten niiden tuloksia tulkitaan ja mihin tarkoitukseen mikäkin mittari sopii?