Liiketoiminnan prosesseissa riittää hiottavaa

Yrityksen tuottavuuden vuoksi on tärkeää, että yrityksen toimintatavat ovat optimaalisen tehokkaita ja tarkoitustaan palvelevia.

Tarjoamme liiketoimintasi kehityksen tueksi asiakaskokemuksen mittarit sekä back office -palvelut. Tutustu lisäpalveluihimme.

Tarjoamme back officen ja asiakaskokemuksen mittaamiset palvelut liiketoimintasi kehityksen tueksi.
DialOk:n back office -palvelu laittaa paperipinot kuriin.

Back Office -palvelut

Toimiston rutiinitehtävät ja silpputyöt jäävät usein vaille aktiivista tekijää.

Kasvavat paperipinot, roikkuvat kirjaukset ja tärkeät päivitystyöt ovat kuitenkin toimiston arjelle ja näkyville toiminnoille tärkeitä.

Miltä sinun yrityksesi back office näyttää? DialOk:n apukädet taipuvat projektiluontoisiin sekä rutiininomaisiin avustaviin toimistotöihin.

Asiakaskokemuksen mittaaminen

Jokainen yritys haluaa tuottaa ensiluokkaisen asiakaskokemuksen. Palvelukokemus voi kuitenkin näyttäytyä asiakkaillesi hyvin erilaisena, kuin miltä se näyttää yrityksen sisällä.

Lunastaako yrityksesi asiakaslupauksensa? Kysy asiakkailta, niin tiedät, missä onnistumiset ja epäkohdat piilevät.

Hyvä asiakaskokemus vaatii tietoa. Asiakaspalvelua voi mitata mystery shopping -tutkimuksella.

Lue lisää asiakaskokemuksen parantamisesta