
Liiketoiminnan prosesseissa riittää hiottavaa
Yrityksen tuottavuuden vuoksi on tärkeää, että yrityksen toimintatavat ovat optimaalisen tehokkaita ja tarkoitustaan palvelevia.
Tarjoamme liiketoimintasi kehityksen tueksi asiakaskokemuksen mittarit sekä back office -palvelut. Tutustu lisäpalveluihimme.

Back Office -palvelut
Toimiston rutiinitehtävät ja silpputyöt jäävät usein vaille aktiivista tekijää.
Kasvavat paperipinot, roikkuvat kirjaukset ja tärkeät päivitystyöt ovat kuitenkin toimiston arjelle ja näkyville toiminnoille tärkeitä.
Miltä sinun yrityksesi back office näyttää? DialOk:n apukädet taipuvat projektiluontoisiin sekä rutiininomaisiin avustaviin toimistotöihin.
Asiakaskokemuksen mittaaminen
Jokainen yritys haluaa tuottaa ensiluokkaisen asiakaskokemuksen. Palvelukokemus voi kuitenkin näyttäytyä asiakkaillesi hyvin erilaisena, kuin miltä se näyttää yrityksen sisällä.
Lunastaako yrityksesi asiakaslupauksensa? Kysy asiakkailta, niin tiedät, missä onnistumiset ja epäkohdat piilevät.

Lue lisää asiakaskokemuksen parantamisesta
-
Asiakkaalle soittaminen ei ole kulu, vaan investointi – soittokampanjan tuotto voi olla jopa nelinkertainen
Investointi asiakkaiden kontaktointiin voi tuoda mukanaan moninkertaisen tuoton. Lue tästä, miten!
-
Menetätkö asiakaspuheluita palveluajan ulkopuolella? – Jopa 23 % puheluista tulee palveluajan ulkopuolella
Palveletko asiakkaitasi oikeaan aikaan? Voisitko parantaa asiakaskokemusta tarjoamalla entistä laajempaa palveluaikaa?
-
6 keinoa vähentää asiakaspalvelun kuluja
Keinoja asiakaspalvelun kulujen vähentämiseen. Asiakaspalvelu koetaan monesti yrityksissä kulueräksi, mutta pakolliseksi ylläpitää. Miten asiakaspalvelun kuluja voi vähentää vai voiko?