DialOk Back Office

Ulkoistettu back office -palvelu

Moni yritys painii pakollisten toimistotöiden ja rutiinien parissa - kasvavat paperipinot ja juoksevat toimistotyöt vievät resursseja ydinliiketoimintaan keskittymiseltä. 

Meidän ydinliiketoimintaamme nämä toimiston rutiinityöt, tuttavallisemmin back office -työt, kuuluvat. DialOk tarjoaa käyttöösi yli 100 asiakaspalvelun ja toimistotyön ammattilaista käyttöösi. Back office -palvelumme on räätälöitävissä vastaamaan yrityksesi tarpeita ja joustaa muutoksissa. Toimiston rutiinitöiden ulkoistaminen kannattaa pakollisissa ja rutiininomaisissa töissä; laskutus, postitus, kuittien arkistointi, rekisterien ja reskontran ylläpito, palautteet sekä paperityöt ovat osaamisaluettamme. 

Mitä DialOk:n asiakkaat ovat saaneet toimistotöiden ulkoistamisella ja otettuaan Back Office -palvelun käyttöön:

  • resursseja ydinliiketoimintaan keskittymiseen
  • tehokkaammat prosessit, joka näkyy kustannussäästöinä

DialOk Back Office -palvelun sisältö ja ominaisuudet

• asiakasrekisterien päivitykset ja ylläpito (meillä on yhteydet asiakastietoon ja numero- ja nimikantoihin)
• tietokantatallennus ja ylläpito
• paperimateriaalin skannaus ja arkistointi
• asiakkaan kampanja- ja muun analyysitiedon koostaminen
• laskutus, myyntireskontra
• postitus
• palaute- ja reklamaatiokäsittely
• palautukset
• kuponkien tallennukset
• luottopäätösten valmistavat työt
• lakisääteisten tietojen kerääminen
• yrityksen eri viestintäkanavista tulevien yhteydenottojen koostaminen esimerkiksi myynnin käyttöön

Miksi toimistotöiden ulkoistaminen kannattaa?

  • Resursointitarve vähenee
  • Palvelu skaalautuu helposti työvolyymin mukaan
  • Palvelulla on kiinteä ennalta tiedossa oleva hinta
  • Ei velvoita pitkäaikaiseen tai jatkuvaan sopimukseen
  • Palvelua voi käyttää moniin erilaisiin työtehtäviin (laskutus, postitus, palaute- ja reklamaatiokäsittelyt ym.)
  • Olemme joustavia ja pystymme reagoimaan nopeasti muutoksiin