DialOk Back Office
Ulkoistettu back office -palvelu
Moni yritys painii pakollisten toimistotöiden ja rutiinien parissa - kasvavat paperipinot ja juoksevat toimistotyöt vievät resursseja ydinliiketoimintaan keskittymiseltä.
Meidän ydinliiketoimintaamme nämä toimiston rutiinityöt, tuttavallisemmin back office -työt, kuuluvat. DialOk tarjoaa käyttöösi yli 100 asiakaspalvelun ja toimistotyön ammattilaista käyttöösi. Back office -palvelumme on räätälöitävissä vastaamaan yrityksesi tarpeita ja joustaa muutoksissa. Toimiston rutiinitöiden ulkoistaminen kannattaa pakollisissa ja rutiininomaisissa töissä; laskutus, postitus, kuittien arkistointi, rekisterien ja reskontran ylläpito, palautteet sekä paperityöt ovat osaamisaluettamme.
Mitä DialOk:n asiakkaat ovat saaneet toimistotöiden ulkoistamisella ja otettuaan Back Office -palvelun käyttöön:
- resursseja ydinliiketoimintaan keskittymiseen
- tehokkaammat prosessit, joka näkyy kustannussäästöinä
DialOk Back Office -palvelun sisältö ja ominaisuudet
• asiakasrekisterien päivitykset ja ylläpito (meillä on yhteydet asiakastietoon ja numero- ja nimikantoihin)
• tietokantatallennus ja ylläpito
• paperimateriaalin skannaus ja arkistointi
• asiakkaan kampanja- ja muun analyysitiedon koostaminen
• laskutus, myyntireskontra
• postitus
• palaute- ja reklamaatiokäsittely
• palautukset
• kuponkien tallennukset
• luottopäätösten valmistavat työt
• lakisääteisten tietojen kerääminen
• yrityksen eri viestintäkanavista tulevien yhteydenottojen koostaminen esimerkiksi myynnin käyttöön
Miksi toimistotöiden ulkoistaminen kannattaa?
- Resursointitarve vähenee
- Palvelu skaalautuu helposti työvolyymin mukaan
- Palvelulla on kiinteä ennalta tiedossa oleva hinta
- Ei velvoita pitkäaikaiseen tai jatkuvaan sopimukseen
- Palvelua voi käyttää moniin erilaisiin työtehtäviin (laskutus, postitus, palaute- ja reklamaatiokäsittelyt ym.)
- Olemme joustavia ja pystymme reagoimaan nopeasti muutoksiin