DialOk Ulkoistettu monikanavainen asiakaspalvelu

Oletko varma, ettet menetä yhtään yritykseesi tärkeää yhteydenottoa?

Kykenettekö hoitamaan kaikki yhteydenotot, jotka tulevat eri kanavista? Yhteydenottoja tulee puhelimitse, verkosta, sosiaalisesta mediasta, sähköpostilla, tekstiviestillä ja chatin kautta. Jokaiseen yhteydenottoon tulisi vastata asiantuntevasti ja nopeasti. Yhteydenottomäärien kasvaessa joudutaan usein rekrytoimaan lisää työntekijöitä, mikä lisää kustannuksia ja vie aikaa muilta töiltä. Ulkoistamisen avulla resurssit pystytään kohdentamaan kustannustehokkaammin, ottaen huomioon myös erikoispäivien, pyhien ja viikonloppujen tai erilaisten kampanjoiden vaikutukset asiakaspalveluun.

Pystyttekö vastaamaan asiakkaille myös yrityksenne aukioloaikojen ulkopuolella ja juhlapyhinä?

Voitte valita, toimiiko DialOk:n asiakaspalvelu oman asiakaspalvelun rinnalla esimerkiksi vain tiettyinä aikoina vuorokaudesta vai ulkoistatko koko asiakaspalvelun. Ulkoistaa voi asiakaspalvelun, ajanvarauksen, teknisen tuen, myynnin tukipalvelut, tuotetuen sekä erilaiset tukitoiminnot ja DialOk:n avulla varmistat, että asiakkaitesi tarpeisiin vastataan mihin aikaan tahansa.

Monikanavainen asiakaspalvelumme tarjoaa yrityksellesi helpon tavan parantaa palveluidesi saatavuutta, toimivuutta ja kannattavuutta.

DialOk-Asiakaspalvelu-palvelumalli_infograafi_rgb

Palvelun sisältö ja ominaisuudet:

  • yhteydenottojen käsittely ja jatkotoimenpiteet: puhelut, verkkoviestit, sähköpostit, tekstiviestit ja chat
  • pääsy asiakkaan omiin järjestelmiin
  • tiedotteet palveluajan ulkopuolella sekä juhlapyhinä
  • palvelukielet: suomi, ruotsi ja englanti
  • puhelu- ja palveluraportointi
  • puheluvalikot ja jonotiedotteet

Tutustu asiakasreferensseihin

Haluaisitko maksimoida henkilöstösi tavoitettavuuden? Ja minimoida heidän ajankäyttönsä tarpeettomiin kontakteihin tai tietojen välittämiseen? 

Vastaamaton kaupallinen puhelu on yritykselle aina kallis. Haluatko varmistaa, että asiakkaasi tavoittavat henkilöstösi oikeaan aikaan? Ja mietitkö, miten vapautat työntekijöidesi resursseja nykyistä enemmän tuottavan työn tekemiseen? 

Miksi käyttäisit henkilöstösi aikaa siihen, että he miettivät vaihdepalveluun liittyviä ratkaisuja ja järjestelmiä tai huolehtivat palvelun toimivuudesta? DialOk Customer Success Manager tekee sen puolestasi. Customer Success Manager toimii yrityksesi luottohenkilönä ja auttaa kaikissa tuotteisiin, palveluihin, tukeen ja laskutukseen liittyvissä asioissa. Haluamme tarjota yrityksellesi ensiluokkaisen yhteistyöhön liittyvän palvelukokemuksen.​ 


Integraatiot mahdollistavat läsnäolo- ja tavoitettavuustiedot

Integraatioiden avulla voit liittää järjestelmään reaaliaikaisia henkilöstön läsnäolo- ja tavoitettavuustietoja.

Liitäntämahdollisuudet:

  • Microsoft Lync
  • Microsoft Exchange (Outlook)
  • Microsoft Active Directory
  • yleiset kalenteriohjelmat
  • kulunvalvonta
  • järjestelmä- ja operaattoritoimittajien liitännät

Pyydä tarjous


Miten laajennat yrityksesi tulopohjaa ja saat kustannukset skaalautumaan taloudellisemmin? 

Kannattava kasvu syntyy kustannuksia hallitsemalla ja tarjolla olevia mahdollisuuksia hyödyntämällä. Muiden kuin ydinliiketoimintaan liittyvien kustannusten tehokas karsiminen on mahdollista esimerkiksi ulkoistamalla. Kiinteät kustannukset vaihtuvat muuttuviksi ja skaalautuvat puhtaasti käytön mukaan, tulovirrasta tinkimättä.

360° Profit Scanner tekee näkyväksi liiketoimintasi piilevän myyntipotentiaalin. Se auttaa sinua konkreettisesti kohdistamaan toimenpiteesi oikeisiin kohteisiin. Tulopohjan laajentaminen on yksi nopeimmista tavoista kasvattaa yrityksen liikevaihtoa kannattavasti.

SFG-Yhtiöt_Imago-360-profit-scanner_infograafi

Palvelun hinnoittelu voidaan esimerkiksi outbound-palvelussa sitoa Money Maker takuuseen, eli palvelun kautta saatuihin toteutuneisiin tuottoihin. Näin varmistamme, että kustannukset pysyvät aina oikealla tasolla. Kokonaisulkoistuksen tai oman asiakaspalvelun ylivuodon piiriin voidaan ottaa myös ajanvaraukseen, tekniseen tukeen, myynnin tukipalveluihin, tuotetukeen sekä erilaisiin tukitoimintoihin liittyviä tehtäviä.