Vaihteenhoito

Vaihteenhoidon ulkoistaminen säästää kustannuksia ja parantaa asiakaspalvelua. Räätälöimme vaihteenhoidon yrityksesi yksilölliset tarpeet huomioiden. Vaihteenhoito voidaan toteuttaa joko oman vaihteesi rinnalla ylivuotopalveluna tai keskitetysti.

Miksi vaihteenhoito kannattaa ulkoistaa?

  • et tarvitse omaa henkilökuntaa vaihteessa
  • puheluihin vastataan aina, jopa 24/7
  • saat käyttöösi palvelutiedotteet
  • maksat palvelusta vain käytön mukaan
  • voit muuttaa palvelusopimusta joustavasti
  • integraation avulla saat käyttöösi henkilöstön reaaliaikaiset läsnäolotiedot

Vaihteenhoitopalvelun sisältö ja ominaisuudet:

  • puheluihin vastaaminen
  • tiedotteet palveluajan ulkopuolella sekä juhlapyhinä
  • palautuvat puhelut
  • puheluiden yhdistäminen sekä viestien ja soittopyyntöjen välittäminen
  • a-tilaajan välitys
  • palvelukielet: suomi, ruotsi ja englanti
  • puhelu- ja palveluraportit
  • puheluiden erittelyt kustannuspaikoittain
  • web-käyttöliittymä organisaatiotietojen hallintaan
  • mobiilikäyttöliittymä poissaolotietojen hallintaan
  • henkilöstö- ja läsnäolotietojen integrointi MS Exchange-, MS Lync-, MS AD -ohjelmista sekä yleisimmistä kalenteri-, kulunvalvonta- sekä järjestelmäohjelmista
  • puheluvalikot ja jonotiedotteet
  • ryhmänumeroiden toiminteet ja ohjaukset keskustasolla

Integraatiot mahdollistavat läsnäolo- ja tavoitettavuustiedot

Integraatioiden avulla voit liittää järjestelmään reaaliaikaisia henkilöstön läsnäolo- ja tavoitettavuustietoja.

Liitäntämahdollisuudet:

  • Microsoft Lync
  • Microsoft Exchange (Outlook)
  • Microsoft Active Directory
  • yleiset kalenteriohjelmat
  • kulunvalvonta
  • järjestelmä- ja operaattoritoimittajien liitännät

Comptel Oyj:lle vaihdepalvelu integraatioilla

DialOk Communications Oy toimitti Comptelille vaihteenhoitoratkaisun Lync-liitännällä ja XML-integraatiolla. Tavoitteena oli parantaa vaihteen asiakaspalvelua. 

Lue lisää

Johtavat joukkoliikenneyhtiöt luottavat vaihde- ja asiakaspalveluumme

Joukkoliikenteessä toimivilla yhtiöillä on paljon asiakkaita. Ja liikkuvien asiakkaiden yhteydenotot kuljetusyrityksiin ovat monisisältöisiä.

Lue lisää

Haluatko lisätietoja?

DialOk Communications Finland Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

Puh. +358 (0)9 5766 9870
asiakaspalvelu(at)dialok.fi

Yhteydenottopyyntö