Referenssit

DialOk:n ammattilaiset vastaavat lähemmäs 600 suomalaisen ja kansainvälisen yrityksen asiakkaiden yhteydenottoihin. Tällä sivulla näet joitakin asiakkaillemme toteutettuja ratkaisuja.

Autokeskus

Autokeskus on täyden palvelun autoliike, joka palvelee asiakkaitaan yhteensä seitsemällä eri toimipisteellä. Line Carrier ja DialOk vastaavat yhteistyössä siitä, että koko Autokeskuksen puheluliikenne ja asiakaskontaktointi sujuu jouhevasti.

Autokeskuksella on käytössään DialOk:lta vaihde- sekä ylivuotopalvelu. Lisäksi heillä on sisaryritykseltämme Line Carrierilta puhelinjärjestelmä, resursointi-, kommunikaatio- ja mobiilipalvelut. Kaikki yhden luukun periaatteella. Yhteistyö on tuonut Autokeskukselle kokonaisratkaisun, johon he ovat todella tyytyväisiä.


HelppoKatsastus Oy

HelppoKatsastus on kotimainen asiakaslähtöinen katsastusketju. Yrityksen tavoitteena on tehdä katsastuksesta helppoa ja vaivatonta. Laadukas puhelinpalvelu on tärkeässä roolissa ajanvaraukseen perustuvassa liiketoiminnassa. HelppoKatsastus valitsi kumppanikseen DialOk:n hoitamaan yrityksen asiakaspalvelua ja ajanvarausta.


Assa Abloy

Assa Abloy

”Yrityksemme periaatteisiin kuuluu se, että kommunikaatio asiakkaidemme kanssa tapahtuu ihmiseltä ihmiselle. Vaihteen ulkoistus on ehdottomasti nykyaikaa ja se on tuonut toimintaamme lisää joustavuutta esimerkiksi vuosilomien ja sairauslomien osalta. Vaihteenhoidon tuuraukset omin voimin veivät paljon aikaa henkilöstöltä ja se vaikeutti heidän varsinaisen työtehtävänsä hoitamista merkittävästi”, toteaa Assa Abloyn talouspäällikkö Aleksi Uotila.  

”DialOk on ollut meille luotettava kumppani käyttöönotosta alkaen nykyhetkeen. Palaute DialOk:n toiminnasta on ollut positiivista. Tavoitettavuutemme on parantunut ja asiat ovat hoituneet ripeästi ja asiantuntevasti siitäkin huolimatta, että palvelussa tarvitaan paljon tietoa yrityksestämme, ihmisistämme ja tuotteistamme. Olemme tyytyväisiä saamaamme palveluun” kertoo Assa Abloyn hallinnon assistentti Lea Kouhia.


Cityvarasto

"Yksi Cityvaraston asiakaslupauksista on se, että tavoitat meidät aina", kertoo Cityvaraston markkinointi- ja myyntijohtaja Paula Nordgren.

"DialOk:n avulla olemme onnistuneet palvelemaan kasvavia asiakasmääriä entistä paremmin ja nopeammin. Pitkän yhteistyön myötä DialOK:sta on tullut osa omaa tiimiämme.

DialOk:n asiakaspalvelijoiden joukossa on todellisia helmiä, jotka ratkovat vaativiakin tilanteita näppärästi. Yhteistyö on ollut avointa ja luotettavaa" Paula jatkaa.

"Yhteistyö asiakaspalvelua koordinoivan tiimin kanssa toimii hyvin. Keskustelu on suoraa ja asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä.

Muutostarpeet huomioidaan ja sovitut asiat on viety käytäntöön ja kuitattu tehdyiksi todella nopeasti. Olemme myös saaneet DialOk:lta hyviä kehitysideoita, jotka ovat konkreettisesti auttaneet meitä asiakaslupaustemme täyttämisessä" toteaa myyntipäällikkö Jani Mäkilä.