Referenssit

DialOk:n ammattilaiset vastaavat lähemmäs 600 suomalaisen ja kansainvälisen yrityksen asiakkaiden yhteydenottoihin. Tällä sivulla näet joitakin asiakkaillemme toteutettuja ratkaisuja.

Helppokatsastus Oy

Helppokatsastus on kotimainen asiakaslähtöinen katsastusketju. Yrityksen tavoitteena on tehdä katsastuksesta helppoa ja vaivatonta. Laadukas puhelinpalvelu on tärkeässä roolissa ajanvaraukseen perustuvassa liiketoiminnassa. Helppokatsastus valitsi kumppanikseen DialOk:n hoitamaan yrityksen asiakaspalvelua ja ajanvarausta.


 

Assa Abloy

”Yrityksemme periaatteisiin kuuluu se, että kommunikaatio asiakkaidemme kanssa tapahtuu ihmiseltä ihmiselle. Vaihteen ulkoistus on ehdottomasti nykyaikaa ja se on tuonut toimintaamme lisää joustavuutta esimerkiksi vuosilomien ja sairauslomien osalta. Vaihteenhoidon tuuraukset omin voimin veivät paljon aikaa henkilöstöltä ja se vaikeutti heidän varsinaisen työtehtävänsä hoitamista merkittävästi”, toteaa Assa Abloyn talouspäällikkö Aleksi Uotila.  

”DialOk on ollut meille luotettava kumppani käyttöönotosta alkaen nykyhetkeen. Palaute DialOk:n toiminnasta on ollut positiivista. Tavoitettavuutemme on parantunut ja asiat ovat hoituneet ripeästi ja asiantuntevasti siitäkin huolimatta, että palvelussa tarvitaan paljon tietoa yrityksestämme, ihmisistämme ja tuotteistamme. Olemme tyytyväisiä saamaamme palveluun” kertoo Assa Abloyn hallinnon assistentti Lea Kouhia.


Picnic saa positiivista palautetta puhelinvaihteen ystävällisyydestä

Picnic on kotimainen perheyritys, joka on laajentunut yhdeksi Suomen suurimmaksi fast casual -lounaskahvilaketjuksi. Picnicillä on käytössään DialOk:n vaihdepalvelu.

"DialOk hoitaa meidän kolmen yritysryppään puhelinvaihdetta ja joskus tuntuu siltä, että he tietävät paremmin miten organisaation henkilöitä tavoittaa kuin minä. Sen jälkeen kuin aloitimme yhteistyön heidän kanssaan ei ole sisäisesti tullut mitään negatiivista palautetta ja ulkoisesti tulee paljon positiivista palautetta vaihteemme ystävällisyydestä ja ammattitaidosta. Heidän kanssa on helppo sopia asioita ja kehittää toimintaa entistäkin asiakaslähtöisemmäksi", kommentoi Picnicin toimitusjohtaja Ann Wahlroos-Jaakkola.

Johtavat joukkoliikenneyritykset luottavat vaihde- ja asiakaspalveluumme

Joukkoliikenteessä toimivilla yhtiöillä on paljon asiakkaita. Ja liikkuvien asiakkaiden yhteydenotot kuljetusyrityksiin ovat monisisältöisiä, aina palautteista kadonneisiin tavaroihin ja kaikkea siltä väliltä. Vaihde- ja asiakaspalvelun henkilöstöltä vaaditaan asiantuntevuutta, kielitaitoa ja hyvää palveluasennetta. Lisäksi taustalla olevan tekniikan tulee toimia moitteettomasti vuoden jokaisena päivänä.

DialOk vastaa johtavien joukkoliikenneyhtiöiden vaihdepalvelusta sekä hoitaa asiakaspalautteet ja vahinkoilmoitukset. Löytötavaroille on käytössä maksullinen 0600-palvelunumero. Palvelun tuotto kattaa lähes kaikki löytötavarakyselyistä aiheutuvat kulut.

Asiakkaitamme: 

Transdev Finland
Yhtiö on osa maailmanlaajuista Transdev-konsernia, joka tuottaa moderneja maa-, raide- ja vesiliikenteen matkustuspalveluja 21 maassa.

Nobina Finland Oy
Nobina-konserni on Pohjoismaiden suurin joukkoliikenneoperaattori. Suomessa yhtiö toimii pääkaupunkiseudulla ja sillä on reilu tuhat työntekijää sekä yli 400 linja-autoa.


Cityvarasto

"Yksi Cityvaraston asiakaslupauksista on se, että tavoitat meidät aina", kertoo Cityvaraston markkinointi- ja myyntijohtaja Paula Nordgren.

"DialOk:n avulla olemme onnistuneet palvelemaan kasvavia asiakasmääriä entistä paremmin ja nopeammin. Pitkän yhteistyön myötä DialOK:sta on tullut osa omaa tiimiämme.

DialOk:n asiakaspalvelijoiden joukossa on todellisia helmiä, jotka ratkovat vaativiakin tilanteita näppärästi. Yhteistyö on ollut avointa ja luotettavaa" Paula jatkaa.

"Yhteistyö asiakaspalvelua koordinoivan tiimin kanssa toimii hyvin. Keskustelu on suoraa ja asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä.

Muutostarpeet huomioidaan ja sovitut asiat on viety käytäntöön ja kuitattu tehdyiksi todella nopeasti. Olemme myös saaneet DialOk:lta hyviä kehitysideoita, jotka ovat konkreettisesti auttaneet meitä asiakaslupaustemme täyttämisessä" toteaa myyntipäällikkö Jani Mäkilä.

Haluatko lisätietoja?

DialOk Communications Finland Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

Puh. +358 (0)9 5766 9870
asiakaspalvelu(at)dialok.fi

Yhteydenottopyyntö