4 joulukuuta, 2018

Huoltokatko

9 heinäkuuta, 2018

Tiedotteet

12 helmikuuta, 2018

DialOk vahvistaa johtoaan

22 elokuuta, 2017

Diccasin uudistunut ilme

17 elokuuta, 2017

Onko itsepalvelu parempaa?

Projekti- / palvelukoordinaattori

28 heinäkuuta, 2017

Etsimme nyt itseohjautuvaa, organisointitaitoista ja projektityöstä kokemusta omaavaa B2B-asiakaspalvelijaa osaksi tiivistä ja tehokasta asiakaspalvelutiimiä.

Palvelet asiakkaita sähköpostitse sekä puhelimitse ja jatkossa tulet käymään myös asiakaskäynneillä. Projekti-/palvelukoordinaattori toimii asiakkaiden ja vastauskeskuksen välimaastossa ja tehtäväkenttä on monipuolinen: keräät asiakkailta tietoa, jota syötät järjestelmiin, valvot käyttöönottoa, ratkot asiakkaiden ongelmatilanteita ja varmistat asiakaspalvelun korkean laadun asiakaspalavereilla.

Sinulta odotamme: Etsimme vahvasti asiakaspalveluhenkistä, organisoivaa ja itseohjautuvaa henkilöä, joka viihtyy monipuolisessa ja ajoittain hektisessäkin työssä. Projekti-/palvelukoordinaattorin työssä menestyminen edellyttää ennen kaikkea rohkeaa, ratkaisukeskeistä ja tarkkaa otetta sekä kykyä toimia luovasti muuttuvissa tilanteisssa. Projekti-/palvelukoordinaattorin on myös pystyttävä reagoimaan ja priorisoimaan nopeasti sekä ymmärtämään ruutiinien merkitys palvelun kokonaisuuden kannalta. Odotamme lisäksi hyviä Office-taitoja, erinomaisia kommunikointi- ja esiintymistaitoja sekä kielitaitoa: sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen on tehtävien kannalta välttämätöntä ja ruotsinkielen taito katsotaan eduksi. Voit olla viimeistelemässä soveltuvia AMK/YO-opintojasi (esim. tradenomi tai restonomi) tai toiminut projekti-/ koordinointitehtävissä jo muutaman vuoden vastaavasta opinahjosta valmistuttuasi.

Hakemukset TÄTÄ kautta

Haluatko lisätietoja?

DialOk Communications Finland Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

Puh. +358 (0)9 5766 9870
asiakaspalvelu(at)dialok.fi

Yhteydenottopyyntö