Ammattimaisia asiakas- ja vaihdepalveluita jo yli 20 vuotta
DialOk:n tavoitteena on olla Suomen laadukkain monikanavaisia asiakaspalveluratkaisuja tarjoava yritys.
Asiakkaiden palvelukokemustottumukset ja -vaatimukset ovat vuosien varrella muuttuneet yhä vaativammiksi. DialOk on aktiivisesti mukana trendien kehityksessä kohti ympärivuorokautista, monikanavaista ja myynnillisen palvelevaa vastauskeskustoimintaa.
Yhteydenpitopalveluiden ulkoistaminen tarjoaa yrityksellesi helpon tavan parantaa yrityksesi tavoitettavuutta, tehokkuutta ja kannattavuutta. Suunnittelemme ja toteutamme yrityksellesi yksilöllisen tavoitettavuusratkaisun, jotta voit palvella asiakkaitasi entistäkin paremmin.
DialOk on osa SFG Yhtiöt -konsernia. Tutustu myös sisaryritykseemme Line Carrieriin!
Tavoitteellista toimintaa asiakasta kuunnellen
Keskeinen osa yrityksemme arvoja on asiakkaidemme arvostaminen ja kunnioittaminen käytännön tekojen tasolla. Suhtaudumme asiakkaillemme antamiimme lupauksiin paitsi vastuullisesti myös tavoitteellisesti ja intohimoisesti. Tavoitteemme on solmia asiakkaidemme kanssa pitkäkestoisia kumppanuuksia. Kokemuksesta tiedämme, että hyvällä vuorovaikutteisella yhteistyöllä saadaan aikaan parhaita tuloksia.
Arvostamme suomalaista työtä ja olemme ylpeästi suomalainen Avainlippu-yritys. Työllistämme kymmeniä asiakaspalvelun osaajia ja autamme palveluillamme satoja suomalaisia yrityksiä. Suomalaisen Työn Liiton myöntämä Avainlippu kertoo, että tuote on valmistettu tai palvelu on tuotettu Suomessa ja työllistää Suomessa.
MISSIO
Mahdollistamme ihmisten väliset yhteydet ja keskustelun helposti ja rajoituksetta.
VISIO
Turvaamme monipuolisimmat ja toimivimmat yhteydenpitopalvelut vastuullisesti kaikille.
Asiakkuudet
Asiakaspalvelun yhteinen sähköposti asiakaspalvelu@dialok.fi
Eveliina Santahuhta (poissa)
Senior Customer Success Manager
Niina Kalavainen (poissa)
Senior Customer Success Manager