
Affärsprocesserna kräver finslipning
För att ett företag ska vara produktivt är det viktigt att processerna är optimalt effektiva och ändamålsenliga.
Vi erbjuder mätningar av kundupplevelsen och backoffice-tjänster för att stödja din affärsutveckling. Läs mer om våra tilläggstjänster.

Backoffice -tjänster
Rutinmässiga kontorsuppgifter och dokumentering kan ibland bli ogjorda.
Växande pappershögar, hängande register och viktiga uppdateringsuppgifter är viktiga för kontorets dagliga liv och synlig verksamhet.
Hur ser ditt företags backoffice ut? DialOks backoffice hjälpande händer är lämpade för projektbaserat och rutinmässigt kontorsarbete
Mätning av kundupplevelsen
Alla företag vill leverera en förstklassig kundupplevelse. Men serviceupplevelsen kan se helt annorlunda ut för dina kunder än vad den gör inom företaget.
Håller ditt företag sina kundlöften? Fråga dina kunder så får du veta var dina framgångar och brister ligger.

Kolla in våra kundberättelser
-
One-stop telefonväxeltjänster för Autokeskus
Telefonväxeltjänster för Autokeskus. DialOk och dess systerbolag Line Carrier hanterar Autokeskus mobiltjänster och resurser för växeltjänster på ett enda ställe.
-
Kundservice och tidsbokning för K1-besiktningen
Kundservice och tidsbokning för K1-besiktningen.K1 ställer höga krav på outsourcad kund- och mötesservice. Nyckelfaktorer är kundtjänstens svarstid, kvalitet och flera kanaler.
-
Effektiviserad tidbokningstjänst för HelppoKatsastus
Målet är enkel kund- och mötesservice HelppoKatsastus Oy är en inhemsk kundorienterad besiktningskedja med 20 serviceställen runt om i Finland. Högkvalitativ telefontjänst spelar en viktig roll i tidbokningsbaserade verksamheten. Bilbesiktning är inte det mest attraktiva köpet ur köparens synvinkel, så processen måste göras så smidig som möjligt. DialOk är en viktig partner för HelppoKatsastus och […]