
Tervetuloa käyttämään integraatiota!
Tervetuloa käyttämään DialOk:n ja Line Carrierin integraatioita. Olet nyt valmis seuraamaan ja hallinnoimaan asiakaspalveluratkaisuasi!

DialOk suunnittelee ja toteuttaa yrityksellesi yksilöllisen tavoitettavuusratkaisun. Saat meiltä ulkoistetun asiakaspalvelun, vaihteenhoidon, outboundin tai back office-palvelut.

Line Carrier tarjoaa joustavat yritysliittymät ja monikanavaisen asiakaspalvelun ratkaisut yksilöllisesti juuri sinun yrityksellesi!
Tutustu viimeisimpiin artikkeleihin
-
Miten asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa aloittaa?
Asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa aloittaa määrittämällä tavoitteet ja valitsemalla sopivat mittarit, keräämällä dataa ja analysoimalla sitä, jotta voidaan tunnistaa parannusmahdollisuuksia ja tehdä toimenpiteitä asiakaskokemuksen parantamiseksi.
-
Onko asiakas aina oikeassa?
Vanha sanonta pitää paikkansa, mutta ei ehkä sillä tavalla kuin moni ajattelee.
-
Miten herättää asiakkaiden luottamus verkkokaupassa?
Luottamus verkkokaupassa on kaupanteon edellytys. Entistä suurempi osa kuluttajista tekee ostoksiaan verkossa, jolloin myös luottamusta tulee pystyä luomaan verkossa. Verkkokauppojen asiakaspalvelulla on merkittävä rooli luottamuksen herättämisessä.