Selkeä vaihteenhoidon palvelumalli palvelee yrityksesi tarpeita.

Avoimet työpaikat DialOk:lla

Oy DialOk Communications Finland on vuonna 2001 perustettu tavoitettavuuspalveluita tarjoava kotimainen yritys. Varsinaiset palvelumme tuotetaan sisaryrityksemme Avacan vastauskeskuksissa.

Vastauskeskuksemme ovat asiakasmääriltään maan suurimpia. Keskeisimmät palvelumme ovat vaihteenhoito ja monikanavainen asiakaspalvelu.

Asiakasyrityksiä meillä on jo yli 600 ja kumppaneinamme toimivat teleoperaattorit sekä järjestelmä- ja teleratkaisuja tuottavat yritykset, joiden kanssa teemme jatkuvaa palveluiden kehitystyötä.

Kiinnostaako sinua ura vastauskeskusliiketoiminnan parissa DialOk:lla? Tutustu meihin yrityksenä ja katso avoimet työpaikkamme. Jos otat yhteyttä avoimen hakemuksen kautta, olemme yhteydessä, mikäli meillä on tarvetta kaltaisellesi osaajalle.

DialOk työnantajana

DialOk:n ytimessä on ammattitaitoinen ja lämminhenkinen Customer Success Manager -tiimimme, joka vastaa siitä, että jokainen asiakkuutemme käynnistyy ja sujuu ensiluokkaisesti.

Tiimiläisillä on omat asiakassalkkunsa, mutta tiimi on hyvin tiivis ja kehittyy jatkuvasti yhdessä.

Konsernina ja yrityksenä olemme matalan hierarkian toimija, jossa oman äänen ja kädenjäljen saa helposti kuuluviin ja näkyviin.

Tarjoamme työtilat Espoon Keilaniemessä upeissa merimaisemissa. Tulospalkkiojärjestelmä sekä kulttuuri- ja lounasedut kuuluvat luonnollisesti pakettiin.

Mitä odotamme uudelta tiimiläiseltä

Tiimiläiseltä odotetaan asiantuntijuutta asiakaspalveluun, asiakkuuden hoitoon ja palvelun laadun edistämiseen.

Kiinnostus ja osaaminen tekniikasta, operaattoritoiminnasta tai call center -liiketoiminnasta on isoksi eduksi työskennellessäsi palvelujemme ja niiden kehityksen parissa.

DialOk:lla työskennellessä tarpeeseen tulevat myös lämminhenkinen asiakaspalveluasenne, uteliaisuus sekä rohkeus tarttua toimeen.

Meidän arvomme

Arvostus

Arvostan ja kunnioitan työkavereideni, asiakkaidemme ja kumppaneidemme työtä, aikaa, päätöksiä ja panostusta kaikessa tekemisessäni. Olen kohtelias ja pidän kiinni sovituista aikatauluista ja huolehdin ympäristön sekä yhteisömme viihtyvyydestä.

Vastuullisuus

Otan vastuun tekemisistäni ja toimin yhteisesti sovittujen pelisääntöjen mukaan. Nostan myös esiin havaitsemani poikkeamat, jotta voimme yhdessä toimia vastuullisesti ja sovitulla tavalla koko yhteisöämme kohtaan.

Luottamus

Voin luottaa siihen, että sovitut asiat pitävät tai jos se ei jostain syystä ole mahdollista, tuodaan asia avoimesti ja rehellisesti esille ja keskustellaan vaihtoehdoista. Toimin itse vastaavasti eli sanaani ja lupaamiini suorituksiin voi luottaa.

Tuottavuus

Hoidan vastuulleni uskotut tehtävät parhaalla mahdollisella tavalla ja siten, että voin ylpeästi kokea tuottaneeni hyvinvointia itseni lisäksi myös koko yhteisöllemme, asiakkaille ja yhteistyökumppaneille, tavalla joka on liiketoiminnalle kannattavaa.


Tutustu DialOk:n tiimiläisiin

Eveliina Santahuhta

Customer Success Manager

Toimin DialOk:lla Customer Success Managerina ja vastaan suurimmasta osasta ulkoistetun asiakaspalvelun asiakkuuksista. Tiimini kanssa koordinoimme uusien palveluiden käyttöönotot ja varmistamme onnistuneet asiakkuussuhteet.

Olen valmistunut Tampereen ammattikorkeakoulusta palveluiden tuottamisen ja johtamisen koulutusohjelmasta. Valmistumisen jälkeen olen työskennellyt myynnin ja asiakaspalvelun parissa useamman vuoden. Intohimonani on laadukas asiakaspalvelu ja toimintatapojen kehittäminen.

Parasta DialOk:lla on, että olen päässyt hyödyntämään osaamistani asiakaspalvelussa sekä prosessien kehittämisessä. On mahtavaa päästä työskentelemään eri alojen yritysten kanssa ja oppimaan heiltä. Työtehtävät ovat mielekkäitä ja vaihtelevia eikä yksikään päivä ole samanlainen edellisen kanssa. Vapaus oman työn organisoinnista on suuri plussa.

Olen aamuvirkku ja saan itsestäni parhaiten irti aikaisin aamulla. Rakastan rutiineja ja niiden ryhdittämänä saan päivän kuin päivän käynnistettyä aktiivisesti. Vapaa-aikani kuluu monesti kuntosalilla, lenkkipolulla tai pyörän selässä. Olen myös innokas suunnittelija ja nautin siitä, että saan emännöidä illanviettoja.

Eveliina Santahuhta, DialOk

Parasta DialOk:lla on, että olen päässyt hyödyntämään osaamistani asiakaspalvelussa sekä prosessien kehittämisessä. Vapaus oman työn organisoinnista on suuri plussa.


Niina Tuohimaa, DialOk

Olen suora yhteyshenkilö asiakkaiden ja DialOk:n välillä. Olen tiiviisti mukana asiakkaan matkassa aloituspalavereissa, palvelukonseptin rakentamisessa ja ylläpidossa sekä palveluiden kehittämisessä ja pysyvyyden varmistamisessa.

Niina Tuohimaa

Customer Success Manager

Olen Niina, Customer Success Manager -tiimin uusi vahvistus Oulun toimistolta.

Työskentelin aiemmin Avacan puolella vastauskeskuksen tiimipäällikkönä. Sieltä on ollut luontevaa siirtyä asiakasrajapintaan. Koen, että vastauskeskustaustastani on hyötyä sekä minulle että asiakkaille.

Olen kokenut CSM-tiimin heti omaksi jutukseni! Työssä on hienointa se, että saan olla suoraan tekemisissä asiakkaidemme kanssa. Olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut tyyppi ja tehnyt koko työurani asiakaspalvelun parissa, joten tämä on juuri se paikka mihin kuulun.

CSM-tiimissä olen suora yhteyshenkilö asiakkaiden ja DialOk:n välillä. Olen tiiviisti mukana asiakkaan matkassa aloituspalavereissa, palvelukonseptin rakentamisessa ja ylläpidossa sekä palveluiden kehittämisessä ja pysyvyyden varmistamisessa.

Vapaa-aikani kuluu perheen ja urheilun parissa. Kuntosalilla käyminen on päivän piristys!