
Avoimet työpaikat DialOk:lla
Oy DialOk Communications Finland on vuonna 2001 perustettu tavoitettavuuspalveluita tarjoava kotimainen yritys. Varsinaiset palvelumme tuotetaan sisaryrityksemme Avacan vastauskeskuksissa.
Vastauskeskuksemme ovat asiakasmääriltään maan suurimpia. Keskeisimmät palvelumme ovat vaihteenhoito ja monikanavainen asiakaspalvelu.
Asiakasyrityksiä meillä on jo yli 600 ja kumppaneinamme toimivat teleoperaattorit sekä järjestelmä- ja teleratkaisuja tuottavat yritykset, joiden kanssa teemme jatkuvaa palveluiden kehitystyötä.
Kiinnostaako sinua ura vastauskeskusliiketoiminnan parissa DialOk:lla? Tutustu meihin yrityksenä ja katso avoimet työpaikkamme. Jos otat yhteyttä avoimen hakemuksen kautta, olemme yhteydessä, mikäli meillä on tarvetta kaltaisellesi osaajalle.
DialOk työnantajana
DialOk:n ytimessä on ammattitaitoinen ja lämminhenkinen Customer Success Manager -tiimimme, joka vastaa siitä, että jokainen asiakkuutemme käynnistyy ja sujuu ensiluokkaisesti.
Tiimiläisillä on omat asiakassalkkunsa, mutta tiimi on hyvin tiivis ja kehittyy jatkuvasti yhdessä.
Konsernina ja yrityksenä olemme matalan hierarkian toimija, jossa oman äänen ja kädenjäljen saa helposti kuuluviin ja näkyviin.
Tarjoamme työtilat Espoon Keilaniemessä upeissa merimaisemissa. Tulospalkkiojärjestelmä sekä kulttuuri- ja lounasedut kuuluvat luonnollisesti pakettiin.
Mitä odotamme uudelta tiimiläiseltä
Tiimiläiseltä odotetaan asiantuntijuutta asiakaspalveluun, asiakkuuden hoitoon ja palvelun laadun edistämiseen.
Kiinnostus ja osaaminen tekniikasta, operaattoritoiminnasta tai call center -liiketoiminnasta on isoksi eduksi työskennellessäsi palvelujemme ja niiden kehityksen parissa.
DialOk:lla työskennellessä tarpeeseen tulevat myös lämminhenkinen asiakaspalveluasenne, uteliaisuus sekä rohkeus tarttua toimeen.
Meidän arvomme
Arvostus
Arvostan ja kunnioitan työkavereideni, asiakkaidemme ja kumppaneidemme työtä, aikaa, päätöksiä ja panostusta kaikessa tekemisessäni. Olen kohtelias ja pidän kiinni sovituista aikatauluista ja huolehdin ympäristön sekä yhteisömme viihtyvyydestä.
Vastuullisuus
Otan vastuun tekemisistäni ja toimin yhteisesti sovittujen pelisääntöjen mukaan. Nostan myös esiin havaitsemani poikkeamat, jotta voimme yhdessä toimia vastuullisesti ja sovitulla tavalla koko yhteisöämme kohtaan.
Luottamus
Voin luottaa siihen, että sovitut asiat pitävät tai jos se ei jostain syystä ole mahdollista, tuodaan asia avoimesti ja rehellisesti esille ja keskustellaan vaihtoehdoista. Toimin itse vastaavasti eli sanaani ja lupaamiini suorituksiin voi luottaa.
Tuottavuus
Hoidan vastuulleni uskotut tehtävät parhaalla mahdollisella tavalla ja siten, että voin ylpeästi kokea tuottaneeni hyvinvointia itseni lisäksi myös koko yhteisöllemme, asiakkaille ja yhteistyökumppaneille, tavalla joka on liiketoiminnalle kannattavaa.
Avoimet työpaikat
Tutustu DialOk:n tiimiläisiin
Eveliina Santahuhta
Customer Success Manager
Toimin DialOk:lla Customer Success Managerina ja vastaan suurimmasta osasta ulkoistetun asiakaspalvelun asiakkuuksista. Tiimini kanssa koordinoimme uusien palveluiden käyttöönotot ja varmistamme onnistuneet asiakkuussuhteet.
Olen valmistunut Tampereen ammattikorkeakoulusta palveluiden tuottamisen ja johtamisen koulutusohjelmasta. Valmistumisen jälkeen olen työskennellyt myynnin ja asiakaspalvelun parissa useamman vuoden. Intohimonani on laadukas asiakaspalvelu ja toimintatapojen kehittäminen.
Parasta DialOk:lla on, että olen päässyt hyödyntämään osaamistani asiakaspalvelussa sekä prosessien kehittämisessä. On mahtavaa päästä työskentelemään eri alojen yritysten kanssa ja oppimaan heiltä. Työtehtävät ovat mielekkäitä ja vaihtelevia eikä yksikään päivä ole samanlainen edellisen kanssa. Vapaus oman työn organisoinnista on suuri plussa.
Olen aamuvirkku ja saan itsestäni parhaiten irti aikaisin aamulla. Rakastan rutiineja ja niiden ryhdittämänä saan päivän kuin päivän käynnistettyä aktiivisesti. Vapaa-aikani kuluu monesti kuntosalilla, lenkkipolulla tai pyörän selässä. Olen myös innokas suunnittelija ja nautin siitä, että saan emännöidä illanviettoja.

Parasta DialOk:lla on, että olen päässyt hyödyntämään osaamistani asiakaspalvelussa sekä prosessien kehittämisessä. Vapaus oman työn organisoinnista on suuri plussa.

Joona Teivastenaho
Junior Customer Success Manager
Aloitin DialOk:n nykyisellä sisaryhtiöllä Avacalla kesällä 2017 opintojen ohella osa-aikaisena puhelinasiakaspalvelijana. Avacan liityttyä osaksi SFG Yhtiöitä vuonna 2019 siirryin DialOk:lle Junior Customer Success Managerin tehtäviin.
DialOk:lla aloittamisen jälkeen työntehtäväni ovat pariin otteeseen ehtineet muuttua. Tällä hetkellä käytän puolet työajastani DialOk:n asiakkuuksien hoitoon. Toinen puolikas kuluu Avacan asiakkuuksien parissa muun muassa raportoinnin, tehokkuuden tarkkailun ja vastauskeskushenkilöstön koulutusten ympärillä. Tällä hetkellä olen tiimistämme ainoa, joka työskentelee Turun toimipisteellä.
Parasta DialOk:lla on työtehtävien monipuolisuus ja se, etteivät työpäivät ole koskaan samanlaisia. Myös työporukka on huikea!
Olen Lohjalta kotoisin, ja muutin Turkuun vuonna 2017. Vapaa-aika on mennyt pääasiassa järjestötoiminnassa, mutta myös rentoutumiseen on jäänyt aikaa.
Aloitin DialOk:n nykyisellä sisaryhtiöllä Avacalla kesällä 2017 opintojen ohella osa-aikaisena puhelinasiakaspalvelijana. Avacan siirryttyä osaksi SFG Yhtiöitä siirryin DialOk:lle Junior Customer Success Managerin tehtäviin.