Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • DialOk osaksi Visma Real Estaten yhteistyökumppaniverkostoa 

    Monikanavaiseen asiakaspalveluun erikoistunut DialOk ja ohjelmistoyritys Visma Real Estate ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka mahdollistaa Tampuuria käyttäville yrityksille sujuvan asiakaspalvelun ulkoistuksen. 

  • Miten asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa aloittaa? 

    Asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa aloittaa määrittämällä tavoitteet ja valitsemalla sopivat mittarit, keräämällä dataa ja analysoimalla sitä, jotta voidaan tunnistaa parannusmahdollisuuksia ja tehdä toimenpiteitä asiakaskokemuksen parantamiseksi.

  • Olemme mukana Visma Real Estate Forum ’23 -tapahtumassa!

    Olemme mukana Visma Real Estate Forum ’23 -tapahtumassa Helsingin Scandic Marina Congress Centerissä 22.11.2023. Tarjoamme kiinteistöalan asiantuntijoille DialOk:n ammattitaitoiset asiakaspalvelun lisäresurssit. Voit ulkoistaa asiakaspalvelun ja vaihteenhoidon vaivattomasti, myös 24/7-päivystyksenä. Tule juttelemaan ständillämme resursoinnista ja asiakaskokemuksen parantamisesta!”

  • Onko asiakas aina oikeassa?

    Vanha sanonta pitää paikkansa, mutta ei ehkä sillä tavalla kuin moni ajattelee.

  • Miten herättää asiakkaiden luottamus verkkokaupassa?

    Luottamus verkkokaupassa on kaupanteon edellytys. Entistä suurempi osa kuluttajista tekee ostoksiaan verkossa, jolloin myös luottamusta tulee pystyä luomaan verkossa. Verkkokauppojen asiakaspalvelulla on merkittävä rooli luottamuksen herättämisessä.

  • Verkkokaupan asiakaspalvelun kanavat – hanskaatko kaikki nämä?

    Verkkokaupan asiakaspalvelun kanavat – monikanavainen asiakaspalvelu tukee asiakkaiden erilaisia ostopolkuja, ja varmistaa sen, että verkkokauppasi palvelee asiakkaita heidän haluamissaan kanavissa.