
Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Luottamus verkkokaupassa on kaupanteon edellytys. Entistä suurempi osa kuluttajista tekee ostoksiaan verkossa, jolloin myös luottamusta tulee pystyä luomaan verkossa. Verkkokauppojen asiakaspalvelulla on merkittävä rooli luottamuksen herättämisessä.
Verkkokaupan asiakaspalvelun kanavat – monikanavainen asiakaspalvelu tukee asiakkaiden erilaisia ostopolkuja, ja varmistaa sen, että verkkokauppasi palvelee asiakkaita heidän haluamissaan kanavissa.
Verkkokauppa tarvitsee tuekseen toimivan asiakaspalvelun, joka on saatavilla silloin kun asiakkaat kaipaavat. Miksi verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistaminen siis kannattaa?
Toimivammalla verkkokaupalla enemmän kauppaa. Miten parantaa asiakaskokemusta verkkokaupassa ja erottautua erinomaisen asiakaspalvelun avulla? Kerromme 6 vinkkiä!
Tukipalveluiden ulkoistaminen sopii moneen tilanteeseen. Ulkoistettu back office varmistaa sen, että rutiininomainen hallintotyö tulee tehdyksi huolella.
Yrityksen puhelinvaihteen ulkoistaminen voi säästää kustannuksia ja tarjota laadukkaampaa, tehokkaampaa ja skaalautuvaa asiakaspalvelua.