Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Email-asiakaspalvelu on osa hyvän asiakaspalvelun palettia 

    Myös sähköpostiasiakaspalvelu voidaan ulkoistaa. Lue tästä!

  • Kanavastrategia asiakaspalvelussa – Monikanavaisuus vaatii suunnitelmallisuutta

    Kanavastrategia määrittelee käytössä olevat asiakaspalvelukanavat ja niiden tarkoituksen.

  • Miten valita ulkoistuskumppani asiakaspalveluun?

    Asiakaspalvelun ulkoistaminen onnistuu parhaiten avoimella ja keskustelevalla yhteistyöllä.

  • Mikä on asiakaskokemus?

    Asiakaskokemus ei ole pelkästään asiakaspalvelutiimin asia.

  • Miksi yrityksen puhelinvaihde kannattaa ulkoistaa? 

    Ammattimainen vaihteenhoitaja on nopea, tehokas ja asiakaslähtöinen.

  • Asiakaspalvelu ja monikanavainen myynti, voittava yhdistelmä

    Myynnin ja asiakaspalvelun yhteistyö tuottaa sitoutuneempia asiakkaita.

  • Asiakastutkimus puhelimessa – Pysy asiakkaiden pulssilla outboundin avulla

    Ulkoistettu asiakastutkimus on hyvä vaihtoehto, jos tutkimuksen tekemiseen ei löydy omia resursseja.

  • Asiakaspalvelun tehokkuus – Mikä on realistinen palvelutaso?

    Palvelutaso kuvaa sitä, miten moneen puheluun asiakaspalvelussa on ehditty vastaamaan tietyn ajanjakson sisällä.

  • Asiakaspalvelutaidot puhelimessa 

    Hyvä puhelinasiakaspalvelija osaa johdatella puhelua määrätietoisesti ja asiakasta kuunnellen.