Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Asiakaskokemuksen mittaaminen – miten sen voisi aloittaa? Lue artikkeli, niin tiedät.
Olemme mukana Visma Real Estate Forum ’23 -tapahtumassa Helsingin Scandic Marina Congress Centerissä 22.11.2023.
Vanha sanonta pitää paikkansa, mutta ei ehkä sillä tavalla kuin moni ajattelee.
Luottamus verkkokaupassa on kaupanteon edellytys.
Monikanavainen asiakaspalvelu tukee asiakkaiden erilaisia ostopolkuja, ja varmistaa sen, että verkkokauppasi palvelee asiakkaita heidän haluamissaan kanavissa.
Miksi verkkokaupan asiakaspalvelun ulkoistaminen kannattaa?
Toimivammalla verkkokaupalla enemmän kauppaa. Miten parantaa asiakaskokemusta verkkokaupassa ja erottautua erinomaisen asiakaspalvelun avulla? Kerromme 6 vinkkiä!
Tukipalveluiden ulkoistaminen sopii moneen tilanteeseen. Ulkoistettu back office varmistaa sen, että rutiininomainen hallintotyö tulee tehdyksi huolella.
Yrityksen puhelinvaihteen ulkoistaminen voi säästää kustannuksia ja tarjota laadukkaampaa, tehokkaampaa ja skaalautuvaa asiakaspalvelua.