Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Hyvä puhelinasiakaspalvelija osaa johdatella puhelua määrätietoisesti ja asiakasta kuunnellen.
Outbound-asiakkuudenhoito vaatii sosiaalista, rohkeaa ja myynnillistä asiakaspalveluasennetta.
Nyt on oikea aika valmistautua kesään. Anna myös asiakkaillesi mahdollisuus nauttia kesästä huolettomasti.
Tässä artikkelissa kerromme, mitä ovat ulkoistamisen hyödyt ja miten ne ovat näkyneet omien asiakkaidemme arjessa.
Huono asiakaspalvelu karkottaa asiakkaat. Tässä vinkkejä asioista, jotka heikentävät asiakaspalvelusi laatua.
Työtyytyväisyyskyselyssä esihenkilötyön merkitys korostuu vastauskeskustyössä.
Yritysasiakaspalvelun ja kuluttaja-asiakaspalvelun erot lyhyesti.
Perinteiseen tapaamme olemme lahjoittaneet yhteistyökumppanien muistamisiin tarkoitetut varat hyvään tarkoitukseen.
Monikanavaiseen asiakaspalveluun erikoistunut DialOk ja ohjelmistoyritys Visma Real Estate ovat solmineet yhteistyösopimuksen.