Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Onnistunut esihenkilötyö auttaa menestymään asiakaspalvelutyössä 

    Työtyytyväisyyskyselyssä esihenkilötyön merkitys korostuu vastauskeskustyössä.

  • B2B ja B2C -asiakaspalvelun erot – Menesty asiakaslähtöisesti 

    Yritysasiakaspalvelun ja kuluttaja-asiakaspalvelun erot lyhyesti.

  • Tuemme joululahjoituksella apua tarvitsevia perheitä

    Perinteiseen tapaamme olemme lahjoittaneet yhteistyökumppanien muistamisiin tarkoitetut varat hyvään tarkoitukseen.

  • DialOk osaksi Visma Real Estaten yhteistyökumppaniverkostoa 

    Monikanavaiseen asiakaspalveluun erikoistunut DialOk ja ohjelmistoyritys Visma Real Estate ovat solmineet yhteistyösopimuksen.

  • Miten asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa aloittaa? 

    Asiakaskokemuksen mittaaminen – miten sen voisi aloittaa? Lue artikkeli, niin tiedät.

  • Olemme mukana Visma Real Estate Forum ’23 -tapahtumassa!

    Olemme mukana Visma Real Estate Forum ’23 -tapahtumassa Helsingin Scandic Marina Congress Centerissä 22.11.2023.

  • Onko asiakas aina oikeassa?

    Vanha sanonta pitää paikkansa, mutta ei ehkä sillä tavalla kuin moni ajattelee.

  • Miten herättää asiakkaiden luottamus verkkokaupassa?

    Luottamus verkkokaupassa on kaupanteon edellytys.

  • Verkkokaupan asiakaspalvelun kanavat – hanskaatko kaikki nämä?

    Monikanavainen asiakaspalvelu tukee asiakkaiden erilaisia ostopolkuja, ja varmistaa sen, että verkkokauppasi palvelee asiakkaita heidän haluamissaan kanavissa.