Outbound soittokampanjat – asiakaslähtöistä kontaktointia
Mitä asiakkaillesi kuuluu? Luuriin tarttuminen on tehokas tapa huolehtia siitä, että asiakkaat osaavat hyödyntää heille tarjolla olevat mahdollisuudet. Moni asiakkaan ostotarve jää tunnistamatta, jos asiakkaita ei kontaktoida säännöllisesti.
Ulkoistettu outbound-soittokampanja sopii niin uusien kuin olemassa olevien asiakkaiden kontaktointiin. Yritykset, jotka pysyvät tiiviisti yhteydessä asiakkaisiinsa, kehittävät sitoutuneempia asiakassuhteita.
Oli mielessäsi sitten asiakkaiden aktivointi, asiakastutkimus, markkinatutkimus tai asiakashankinta, DialOk:n iloinen outbound-tiimi on palveluksessasi!
Laske hinta kampanjalle ja pyydä tarjous!

Outbound on asiakaslähtöistä asiakaspalvelua
Nykyaikainen outbound on proaktiivista asiakaspalvelua asiakkaan ehdoilla. Outboundin avulla aktivoit asiakkaasi ja varmistat, että yrityksesi pysyy asiakkaan mielen päällä.
Kun yritys kuuntelee asiakkaan tarpeita tarkalla korvalla, asiakas kokee tulleensa ymmärretyksi ja ovi kaupantekoon aukeaa ilman tyrkyttämistä.
Myynnillinen asiakaspalvelu on aina ensisijaisesti hyvää palvelua. Asiakas ilahtuu muistamisesta, ja yritys saa kasvatettua vahvempia, sitoutuneita asiakassuhteita.
Tärkeässä roolissa myynnillisen asiakaspalvelun onnistumisessa on rikas ja ajantasainen asiakasdata. Sen avulla voimme tunnistaa asiakkaan tarpeet ja tarjota heille sopivinta palvelua.
Outbound-kampanja asiakkuudenhoitoon, asiakashankintaan tai asiakas- ja markkinatutkimukseen voidaan käynnistää nopeasti. Suunnittelemme yrityksellesi tarpeisiin sopivan kampanjan ja tavoitteet. Parhaimmillaan onnistunut soittokampanja voi tuottaa jopa nelinkertaista voittoa kuluihin nähden.
Laske muutamassa minuutissa hinta soittokampanjallesi ja pyydä tarjous!
Mihin soittokampanjoita voi käyttää?
Ajanvaraukset ja muistutukset
Säännöllinen yhteydenpito pitää yrityksesi asiakkaan mielen päällä. Outbound ajanvaraukset ja muistutukset varmistavat, että asiakkaasi saa kaiken irti palvelustasi.
Asiakashankinta
Uusasiakashankinta ja buukkaus soittokampanjoilla. Soittokampanjat voidaan kohdistaa tarkasti potentiaalisille asiakkaille parempien tuloksien saavuttamiseksi.
Varainhankinta
Aktivoi yhdistyksen lahjoittajat soittamalla. Ulkoistettu varainhankinta tuo tehokkuutta, ammattimaisuutta ja parempia tuloksia varainhankintaan.
Asiakastutkimus
Syvennä asiakasymmärrystä asiakastutkimuksella puhelimessa. Kun tunnet asiakkaitesi tarpeet, mieltymykset ja haasteet, voit kehittää asiakaskokemuksen huippuunsa.
Markkinatutkimus
Puhelimitse tehty markkinatutkimus tarjoaa syvällistä markkinatietoa. Soittokampanjoiden avulla saadaan reaaliaikaista tietoa markkinoiden tilanteesta, asiakkaiden tarpeista ja trendeistä.
Yrityspäättäjien kontaktointi
Myös B2B-buukkaus ja yrityspäättäjien kontaktointi onnistuu outboundin avulla. Prospektointi puhelimitse avaa ovia uusiin asiakkuuksiin.
Tyytyväiset asiakkaamme suosittelevat

Palvelu tuottaa meille merkittävää ajansäästöä ja vaikuttaa positiivisesti niin asiakastyytyväisyyteen kuin liiketoimintaan, kun ehdimme palvella kaikki asiakkaat niin puhelimessa kuin myymälässäkin.
Tero Lahti, Synsam
Laske hinta outbound-kampanjalle
Mietitkö, paljonko outbound-soittokampanja maksaa? Käytä helppoa ja nopeaa hintalaskuria ja selvitä kampanjasi hinta!
Näin Outbound-soittokampanja toimii

CSM-tiimi aina valmiina auttamaan
Asiakkuudenhoitoon erikoistunut Customer Success Manager-tiimimme on tiiviisti mukana palvelun käyttöönotossa ja jatkuvassa seurannassa.
CSM-tiimin tärkein tehtävä on auttaa asiakkaitamme menestymään asiakaspalvelulla, ja he ovat aina tavoitettavissasi!

Tavoitteiden määrittelyn kautta pilotointiin
Onnistuneen soittokampanjan lähtökohta on selkeästi määritelty tavoite. Ennen palvelun aloitusta teemme kartoituksen, jossa keskustellaan yhdessä kampanjan sisällöstä, tavoitteista ja ydinviestistä.
Tavoitteiden määrittelyn jälkeen siirrytään pilotointiin ja lopulta palvelun jatkuvaan kehittämiseen.

Kertaluontoinen kampanja tai jatkuva palvelu
Outbound-soittokampanja sopii moneen. Toteutamme asiakkaillemme sekä lyhytaikaisia kampanjoita että jatkuvaa palvelua.
Suunnittelemme mielellämme yksilöllisen outbound-palvelupolun yrityksesi tarpeisiin.

MoneyMaker -takuulla tuloja asiakaspalvelusta
Outbound-kampanja voi tuottaa parhaimmillaan moninkertaisia tuottoja kampanjan hintaan nähden.
Sitomalla outboundin kustannukset MoneyMaker-takuuseen varmistamme, että ulkoistetun outboundin kustannukset ja tuotot ovat linjassa keskenään, eikä kuluja synny tyhjästä.

Erikoistunut myyntihenkinen asiakaspalvelutiimi
Käytössäsi on DialOk:n outboundiin erikoistunut asiakaspalvelutiimi.
Tiimi keskittyy täysin outbound-soittokampanjoihin. Outbound-tiimin väkeä yhdistää rohkea, sosiaalinen ja myyntihenkinen asenne sekä hyvä tiimihenki.
Usein kysyttyjä kysymyksiä outboundista

Lataa ilmainen opas – Kasvua outboundista
Haluatko erottua kilpailijoista ja kasvattaa asiakassuhteitasi proaktiivisesti? Lataa maksuton Kasvua outboundista – Opas proaktiiviseen asiakaspalveluun ja sukella tehokkaan outbound-asiakaspalvelun ytimeen.
Oppaasta saat käytännön oppeja outbound-asiakaspalveluun:
- Mitä on outbound ja proaktiivinen asiakaspalvelu ja miksi se kannattaa?
- Mihin sitä voi hyödyntää?
- Miten outboundia tehdään?
- Mikä on proaktiivisen soittokampanjan tuotto?
- Miten onnistua proaktiivisessa asiakaspalvelussa?
Miksi DialOk?

Tieto, taito ja teknologia
Yhdessä sisaryrityksemme Line Carrier Oy:n kanssa tuotamme asiakaspalvelun teknologiset ratkaisut oman talon sisällä ja pystymme vastaamaan nopeasti asiakkaidemme muuttuneisiin tarpeisiin.
Tarjoamme yhdeltä luukulta paitsi asiakaspalvelun resurssit, myös teleoperaattori- ja ohjelmistoratkaisut asiakaspalveluun.

Ammattitaitoinen myynnillinen asiakaspalvelutiimi
Yrityksemme ei olisi mitään ilman motivoituneita asiakaspalvelijoita. DialOk on asiakaspalveluyritys, jossa työntekijät viihtyvät pitkään.
Vastauskeskustemme keskimääräinen työsuhteen pituus on jopa 4 vuotta ja 10 kuukautta. Meille on tärkeää mahdollistaa henkilöstöllemme onnistumisen kokemuksia ja yhteisöllisyyttä, jotka edistävät työssä viihtymistä.

Pitkä kokemus useilta toimialoilta
Yli 20 vuoden aikana satojen yritysasiakkaiden kanssa kerrytetty kokemus on hionut tuottamamme laadukkaan asiakaspalvelun huippuunsa.
Kokemus lukuisilta eri toimialoilta ja julkiselta sektorilta on tuonut mukanaan ymmärryksen yritysten ja organisaatioiden erityisistä haasteista ja tarpeista.

Kaikki palvelukeskuksemme sijaitsevat Suomessa
Olemme ylpeästi kotimainen Avainlippu-yritys. Kotimainen työ on meille tärkeä arvo, ja työllistämme kaikki asiakaspalvelijamme Suomessa.
Suomen kielen lisäksi palvelemme ruotsin ja englannin kielellä.
Lue lisää outbound -soittokampanjoista
-
Lataa opas: Kasvua outboundista – Proaktiivinen asiakaspalvelu
Lataa ilmainen opas outboundiin!
-
Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
Hyvä asiakaspalvelu on reaaliaikaista, monikanavaista ja asiakaslähtöistä.
-
Miten teettää markkinatutkimus? – Ulkoistettu markkinatutkimus DialOk:lta
Ulkoistettu markkinatutkimus tarjoaa arvokasta asiakasinsightia liiketoiminnan kehittämiseen.
Aletaanko soittelemaan? Käytä hintalaskuria tai pyydä tarjous!
Suunnittelemme yrityksellesi tarpeidenne mukaisen soittokampanjan. Kokeile hintalaskuria tai ota suoraan yhteyttä, niin keskustellaan teidän tarpeisiinne sopivasta outbound-kampanjasta.