DialOk Takaisinsoittopalvelu

Takaisinsoittopalvelu

Takaisinsoittopalvelut tuovat tehokkuutta yrityksen oman liiketoiminnan tueksi. Palvelua voidaan käyttää ns. ylivuotopalveluna tai keskitetysti siten, että puhelut ohjataan suoraan takaisinsoittopalveluun. Soittopyynnöt voidaan ohjata suoraan käsiteltäviksi asiakaspalvelijoille tai vaihtoehtoisesti ne voidaan käsitellä yrityksesi toimesta sopivana ajankohtana. 

Palveluiden aukioloaikojen puitteissa voidaan yrityksesi puhelut ylivuodattaa takaisinsoittopalveluun, josta ne voidaan ottaa käsittelyyn oikean henkilön toimesta. Aukioloaikojen ulkopuolella tulleet yhteydenotot voidaan ohjata takaisinsoittopalveluun ja kertoa asiakkaalle, että hänen yhteydenottonsa on huomioitu ja hänelle soitetaan takaisin palvelun aukioloaikana soittopyynnön mukaisesti.

Asiakaspalvelu on helppo yhdistää takaisinsoittopalveluun, jolloin takaisinsoitolla voidaan vähentää aktiivisia asiakaspalvelutunteja. 

Takaisinsoittopalvelun ominaisuudet:

  • Järjestelmäriippumaton - voidaan liittää mihin tahansa järjestelmään
  • Palvelun kielet: suomi, ruotsi ja englanti
  • Soittopyyntöjen käsittely tapahtuu omalta listaltaan tai vaihtoehtoisesti soittopyynnöt voidaan välittää sähköpostiin
  • Takaisinsoittoyritysten lukumäärä määriteltävissä
  • Jokaiselle palvelulle voidaan määrittää omat asiakaspalvelijat
  • Soittopyyntöjen käsittelylista näkyy vain määritellyillä asiakaspalvelijoilla
  • Eri palveluille voidaan määrittää oma tervetuloviesti, jossa soittajalle kerrotaan mihin palveluun hän on soittanut ennen soitto-pyynnön vastaanottoa
  • Puhelut voidaan tarvittaessa nauhoittaa
  • Soittopyyntöjen käsittelystä saadaan kattava raportointi
  • Palveluun on mahdollista myös linkittää SMS-kanavia

Takaisinsoittopalvelun lisäominaisuudet: 

  • Selkeä ja kattava raportointi
  • Puheluiden tallennus
  • Automaattiset SMS-viestit soittajan numeroon
  • SMS-viestien lähettäminen ja viestipohjat (työasemakäyttö)
  • Personoidut tiedotteet
  • Puheluvalikot (IVR)