DialOk Takaisinsoittopalvelu

Haluatko varmistaa 100% tavoitettavuuden?

Kun haluat varmistaa 100% tavoitettavuuden, kannattaa DialOk Monikanavainen asiakasapalveluun liittää takaisinsoittopalvelu. Palveluiden aukioloaikojen puitteissa voidaan puhelut ylivuodattaa takaisinsoittopalveuun ja tarvittaessa antaa asiakkaalle vaihtoehdoksi joko jättää soittopyyntö tai jatkaa jonottamista. Aukioloaikojen ulkopuolella tulleet yhteydenotot voidaan ohjata takaisinsoittopalveluun ja kertoa tiedotteella asiakkaalle, että hänen yhteydenottonsa on huomioitu ja hänelle soitetaan takaisin palvelun aukioloaikana.

Takaisinsoittopalveluun voidaan ottaa käyttöön myös SMS-kanava, joka mahdollistaa automaattisten tekstiviestien lähettämisen asiakkaille soittopyynnön jättämisen yhteydessä.

DialOk takaisinsoittopalvelun lisäpalvelut:

  • Selkeä ja kattava raportointi
  • Puheluiden tallennus
  • Automaattiset SMS-viestit soittajan numeroon
  • SMS-viestien lähettäminen ja viestipohjat (työasemakäyttö)
  • Personoidut tiedotteet
  • Puheluvalikot (IVR)

Pyydä tarjous