Ulkoistettu monikanavainen asiakaspalvelu

Oletko varma, ettet menetä yhtään yritykseesi tärkeää yhteydenottoa?

Yhteydenottoja tulee eri kanavista, kuten puhelimitse, verkosta, sosiaalisesta mediasta, sähköpostilla, tekstiviestillä ja chatin kautta. Jokaiseen yhteydenottoon tulisi vastata asiantuntevasti ja nopeasti.

DialOk:n monikanavaisessa asiakaspalvelussa vastauskeskuksemme toimivat joko oman asiakaspalvelusi rinnalla tai ulkoistat meille koko asiakaspalvelun. Voit ulkoistaa asiakaspalvelun, ajanvarauksen, teknisen tuen, myynnin tukipalvelut, tuotetuen sekä erilaiset tukitoiminnot. 

Palvelun sisältö ja ominaisuudet

  • yhteydenottojen käsittely ja jatkotoimenpiteet: puhelut, verkkoviestit, sähköpostit, tekstiviestit ja chat
  • pääsy asiakkaan omiin järjestelmiin
  • tiedotteet palveluajan ulkopuolella sekä juhlapyhinä
  • palvelukielet: suomi, ruotsi ja englanti
  • puhelu- ja palveluraportointi
  • puheluvalikot ja jonotiedotteet

Integraatiot mahdollistavat läsnäolo- ja tavoitettavuustiedot

Integraatioiden avulla voit liittää järjestelmään reaaliaikaisia henkilöstön läsnäolo- ja tavoitettavuustietoja.

Liitäntämahdollisuudet:

  • Microsoft Lync
  • Microsoft Exchange (Outlook)
  • Microsoft Active Directory
  • yleiset kalenteriohjelmat
  • kulunvalvonta
  • järjestelmä- ja operaattoritoimittajien liitännät