Asiakaspalvelu on strateginen osa Maskun Kalustetalon liiketoimintaa

DialOk hoitaa Maskun Kalustetalon asiakaspalvelun.

”DialOk on meille strateginen yhteistyökumppani”

Maskun Kalustetalon ketjuun kuuluu yhteensä 50 myymälää Suomessa ja Virossa. DialOk on Maskun strateginen kumppani erilaisten asiakaspalveluratkaisujen tuottamisessa. Jo yli 10 vuotta jatkuneen yhteistyön aikana tarve DialOk:n palveluille on koko ajan vain kasvanut.

Viimeisten 10 vuoden aikana yleinen asiointi ja erilaiset asiointi- ja kommunikointitavat asiakkaan ja myyjän välillä ovat muuttuneet valtavasti.

Tänä päivänä verkkokauppojen rooli on toiminnassamme erittäin merkittävä. Sen lisäksi esimerkiksi korona-aikana avasimme valtakunnallisen puhelinmyynnin, joka osoittautui tärkeäksi myynti- ja asiointikanavaksi. Myös chat on tänä päivänä asiakkaille tärkeä kanava sekä kysymysten esittämiseen että kauppojen tekemiseen

kertoo Maskun Kalustetalo Oy:n markkinointijohtaja Ville Heinonen.

Kokonaisvaltainen konsepti kattaa koko asiakaspalvelun

Maskun ja DialOk:n yhteistyö alkoi vuonna 2009, kun silloinen Avaca otti hoitaakseen Maskun kahden suurimman myymälän puhelinvaihteen. Hyvin nopeasti yhteistyö laajeni valtakunnalliseksi. Matkan varrella Avacan nimi on vaihtunut DialOk:ksi, mutta yhteistyö on jatkunut ennallaan. Tällä hetkellä DialOk:n keskeinen rooli on olla suoraan yhteydessä Maskun asiakkaisiin silloin, kun asiakkaat ottavat yhteyttä asiakaspalveluun eri kanavissa.

– Vuosien varrella tarve on vain kasvanut. Olemme yhdessä DialOk:n kanssa sopineet yhteistyön syventämisestä vaiheittain. Tänä päivänä DialOk on meille strateginen yhteistyökumppani yhtiötasolla ja kokonaisvaltainen asiakaspalvelupartneri, Heinonen sanoo.

Parempia ratkaisuja luodaan yhdessä

Heinosen mukaan DialOk on osoittautunut kumppaniksi, joka pystyy skaalautumaan myös Maskun sesonkien mukaan.

– Upeaa on se, että kun meillä on viikoittaiset tarkastelupalaverit yhdessä DialOk:n kanssa, niin joka ainut kerta tällaisessa palaverissa sinkoilee puolin ja toisin kehitysideoita asiakaspalautteiden perusteella, Heinonen painottaa.

– Kaikilla on yhteinen intressi luoda asiakkaan edun mukaisesti parempia ratkaisuja, Heinonen kiteyttää.

Lue muita asiakastarinoitamme