Asiakaspalveluratkaisuja Somicin kanssa vuodesta 2004

DialOk ja Somic ovat tuottaneet asiakaspalveluratkaisuja vuodesta 2004.

Yhteistyö sisältää lähes 200 loppuasiakastoimitusta ja määrä kasvaa koko ajan

Somic Oy aloitti yritystoiminnan kesällä 2002 tuottamalla kommunikaatiopalveluita tele- ja mobiililaitteille. Somic on ollut jo pitkään siellä, minne perinteinen IT-toimiala on menossa. IT on yhä enemmän informaation siirtämistä ihmisten ja laitteiden välillä.

Asiakaslähtöisiä ICT-palveluratkaisuja tarjoavan Somicin ja DialOk:n yhteistyö alkoi vuonna 2004 vaihteenhoito- ja asiakaspalveluratkaisuilla. Kumppanuus laajeni teknisten ratkaisutarpeiden myötä kattamaan sisaryrityksemme Line Carrierin vuonna 2008.

Yhteistyö sisältää lähes 200 loppuasiakasratkaisutoimitusta ja määrä kasvaa koko ajan.

Nykyiset jälleenmyytävät puheratkaisut kattavat asiakaspalvelun ja puhelinvaihteen resursoinnin lisäksi puhelinvaihteiden SIP-yhteydet, televerkon yleisen numeroinnin sekä lisätaksalliset palvelunumerot.

”Yhteistyö DialOk:n ja Line Carrierin kanssa toimii hyvin, saamme heiltä koulutusta uusista palveluista ja tuotteista ja käymme yhdessä säännöllisesti läpi asiakascaseja”, kertoo Somicin toimitusjohtaja Eero Taipale.

Asiakaspalveluratkaisuilla tehostat liiketoimintaasi.

Monipuoliset ja raportoitavat asiakaspalveluratkaisut

Jälleenmyynnin yhteistyö käsittää ratkaisutoimituksen lisäksi loppuasiakkaan laskutustietojen toimittamisen Somicin omaan asiakaslaskutukseen sekä loppuasiakkaan raportoinnin, kuten ulkoistetun vaihteenhoidon ja monikanavaisen asiakaspalvelun palveluraportit.

Taloudelliset hyödyt

Taloudelliset hyödyt

Somic on täydentänyt omaa palvelutarjontaansa DialOk:n ja Line Carrierin puhe- ja asiakaspalveluratkaisujen myötä.

Tehokkuutta toimintaan

Tehokkuutta toimintaan

Palvelut integroituvat joustavasti Somicin ja sen asiakkaiden järjestelmiin.

Raportoitavat palvelut mahdollistavat toiminnan kehittämisen tehokkaaksi.