Usein kysytyt kysymykset

Ulkoistamisen usein kysytyt kysymykset - UKK

Vastaamme muutamaan useimmiten kysyttyyn kysymykseen täällä. Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos lisätiedot ja yrityksellesi räätälöity ratkaisuehdotus kiinnostavat! 

Tavoitat asiakaspalvelumme numerosta 09 4282 9306 ja osoitteesta asiakaspalvelu@dialok.fi. Voit myös jättää yhteystietosi yhteydenottolomakkeen  kautta, ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. 

Miten yritykseni näkyy asiakaspalvelutyössä?

Asiakasyritys näkyy palvelupolun jokaisessa kontaktipisteessä: puhelimeen vastatessa, äänensävyssä, toimintamalleissa, tuote- ja palvelutietämyksessä, asiakasprosessin kulussa sekä tavoitteiden täyttymisessä. 

Palvelumalliimme kuuluu tiivis yhteistyö asiakasyrityksen kanssa. Yhteisten pelisääntöjen, asiakasyrityksen toimintatapojen määrittämisen sekä henkilöstömme kouluttamisen jälkeen säännöllinen yhteistyö DialOk:n ja asiakasyrityksen välillä varmistaa, että asiakaspalvelutyö palvelee oikeita strategisia tavoitteita.  


Tarjoaako DialOk operaattoripalveluita?

DialOk ei tarjoa operaattoripalveluita asiakaspalvelu- ja vaihteenhoitoratkaisujen yhteydessä. Suosittelemme asiakkaillemme sisaryrityksemme Line Carrierin teknisiä operaattoriratkaisuja. Line Carrierin tuotteet on vaivatonta yhdistää DialOk:n palvelutuotteisiin. Myös muut operaattorit toimivat palvelujemme kanssa hyvin. 

DialOk hallitsee asiakaspalveluliikennettä ja -kontakteja. Operaattori puolestaan hallitsee vastauskeskustemme ulkopuolisen tekniikan, ohjelmoinnit ja liittymäasiat. 


Miten ja millaista raportointia saan palveluistanne?

Pidämme raportointia ja yhteistä kehitystyötä tärkeässä roolissa.

Vaihteenhoidon asiakkaillamme on pääsy raportointiportaaliin, jossa voi tarkastella kuluvan kuukauden raporttien lisäksi esimerkiksi vuosikoonteja, palvelutasototeumaa sekä kustannuspaikkaerittelyä. Ulkoistetun asiakaspalvelun asiakkaamme vastaanottavat kuukausittaisen sähköisen raportin. 

Raportointia seurataan säännöllisissä yhteisissä kehityspalavereissa Customer Managerin sekä DialOk:n ja asiakasyrityksen tiimin kanssa. 


Mikä on Diccas?

Diccas on DialOk:n tarjoama portaali puhelinvaihteen niin sanottuun puhelinluetteloon eli kontakti- ja tilatietoihin. Asiakas voi Diccasissa ylläpitää myös itsenäisesti yrityksensä kontakteja. 

Löydät Diccasin sivuiltamme , asiakas saa käyttäjätunnuksen ja salasanan kirjautumista varten. 


Mitkä laiteintegraatiot ovat mahdollisia?

Asiakasyrityksillämme on pohjalla usein omia järjestelmiä. Pystymme integroimaan puhelujärjestelmiimme tilatieto- ja HR-liitännät. 

Tarjoamme sisaryrityksemme Line Carrierin tekniset ratkaisut asiakasyritystemme käyttöön, jolloin yhteistyö ja toimivuus on huipussaan. 

Integroimme 

  • Tilatietoliitännät: Teams, Outlook, Google kalenteri, Telia VIP, Line Carrier Mobiilivaihde 
  • HR-liitännät: MS AD, Sympa, Fonecta Totaali 
  • Kulunvalvonta 

Kuinka sitova palvelusopimus DialOk:n kanssa on?

Palvelusopimuksemme ovat toistaiseksi voimassa olevia. Sopimuksemme taipuvat räätälöityyn ja tapauskohtaiseen ratkaisuun. Olemme aina valmiina mukautumaan liiketoimintasi muutoksiin ja kehittyviin tarpeisiin.  

Sopimuksen irtisanomisaika on kolme kuukautta.  


Mitä palvelut maksavat?

DialOk:n palvelut hinnoitellaan tapauskohtaisesti ja räätälöidysti. Hinnoittelu koostuu perustamiskustannuksesta, kuukausikohtaisesti kustannuksesta sekä vastatuista tai yhdistetyistä puheluista/kontakteista €/kpl (vaihteenhoito) tai €/min (asiakaspalvelu). 

Palveluun kuuluu aina yksityiskohtainen perehtyminen asiakasyrityksen toimintatapoihin, tavoitteisiin sekä brändiin. Asiakkuudelle nimetään DialOk:n tiimistä Customer Success Manager, joka toimii yhteyshenkilönä koko kumppanuuden ajan.

Seurantapalavereissa seuraamme yhdessä asiakasyrityksen kanssa toteutuneita tavoitteita ja tarpeellisia muutoksia. Henkilökuntaamme koulutetaan kumppanuuden aloittamisen lisäksi myös jatkossa tarpeen mukaisesti. Palvelu toteutetaan asiakasyrityksen kustannustoiveiden ja taloudellisten tavoitteiden mukaisesti.  


Mitkä ovat palveluaikanne?

Neljä vastauskeskustamme toimivat Joensuussa, Kuhmossa, Oulussa ja Turussa, joissa yli 130 asiakaspalvelun ammattilaista vastaavat kontaktien hoidosta.

Palvelemme pääsääntöisesti arkisin klo 7–20. Monet palveluistamme (esimerkiksi vaihde ja ylivuoto) ovat haluttuja vaativampina ajankohtina ja kaikki palvelumme ovatkin laajennettavissa myös viikonlopuille tai ympärivuorokautiseen käyttöön.  


Millä kielillä palvelette?

Asiakaspalvelijamme ovat koulutettuja toimimaan yrityksesi asiakkaiden odotusten mukaisesti myös monikielisesti. Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.  


Missä vastauskeskuksenne sijaitsevat? 

Yli 130 ammattitaitoista asiakaspalvelijaamme toimivat neljässä eri toimistossa; Oulussa, Joensuussa, Turussa ja Kuhmossa. Kuhmon vastauskeskus on muuten DialOk:n vanhin – ja henkilöstökin se vaan tuntuu viihtyvän!