DialOk osaksi Visma Real Estaten yhteistyökumppaniverkostoa

Visma Real Estate kumppanuussopimus kättely

Monikanavaiseen asiakaspalveluun erikoistunut DialOk ja ohjelmistoyritys Visma Real Estate ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka mahdollistaa Tampuuria käyttäville yrityksille sujuvan asiakaspalvelun ulkoistuksen.

Visma Real Estate rakentaa tuotteidensa ympärille yhteistyöverkostoa, joka edistää kiinteistöalan digitalisaatiota.

“Visma Real Estaten kumppanuusohjelman päätavoite on tuoda helpotusta tuotteidemme asiakkaiden arkeen. Yhteistyö DialOk:n kanssa tuo kumppanuusohjelmaan erinomaisen lisän. Asiakkaamme painivat resursointihaasteiden kanssa, ja loppuasiakkaiden kasvavat tarpeet pidemmille palveluajoille, 24/7 päivystämiseen sekä ruuhkahuippujen tasoittamiseen ovat ratkaistavissa DialOk:n palvelun avulla.” Kertoo Visma Real Estaten Head of Partnerships Petri Harjula.

Yhteistyösopimuksen myötä Tampuuria käyttävien yritysten on entistä helpompi saada mm. lisäresursseja asiakaspalvelunsa hoitamiseen. DialOk:n vastauskeskuksissa Tampuuri on järjestelmänä tuttu, ja meillä on kokemusta lukuisisten kiinteistöalan toimijoiden kanssa työskentelystä.

Voimme tarjota ruuhkahuippujen käsittelyyn lisäresurssia esimerkiksi kirjaamaan huoltopyyntöjä suoraan Tampuuri -järjestelmään, jotta ne etenevät prosessissa sujuvasti ja jouhevasti. Voimme toimia apuna myös tilanteissa, joissa ilta- ja yöajan päivystys on oman henkilöstön voimin haasteellista tai liian kallista.

Tampuuria käyttävät toimijat hyötyvät ulkoistuksesta monin tavoin, lisäresurssien avulla voidaan varmistaa nopea tavoitettavuus laajalla palveluajalla, kustannustehokkaasti ja ammattitaitoisesti. Tarvittaessa myös 24/7 palveleva päivystys onnistuu. DialOk:n vastauskeskukset operoivat asiakkaan Tampuuri -järjestelmässä ilman välikäsiä, tämä mahdollistaa palvelupyynnön kirjaamisen suoraan kyseiselle kohteelle Tampuurissa, joka osaltaan nopeuttaa asian etenemistä. Näin on mahdollista lisätä myös palvelun kustannustehokkuutta. Käyttämämme monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä Tampuuri-integraatiolla on omaa tuotantoamme sisaryhtiömme Line Carrierin kautta, jota myydään myös suoraan yritysasiakkaille.

“DialOk kumppanuus on mahtava lisä Visma Real Estatelle. Jatkuvasti kasvava kiire, ja hektinen arki luovat omat haasteensa yrityksille ja kumppanuus mahdollistaa asiakkaidemme keskittymisen entistä enemmän omaan ydinliiketoimintaansa, samalla kuitenkin tarjoten asiakkailleen ensiluokkaista palvelua.” Tiivistää Visma Real Estaten Head of Partnerships Petri Harjula.

Lisätietoja:

Visma Real Estate