Kesä kuuma, puhelinlinjat kuumemmat? – Ulkoistettu asiakaspalvelu auttaa lomakaudella

Artikkelit / Asiakaspalvelu
asiakaspalvelu kesällä

Muistathan huolehtia, että myös asiakkaasi saavat nauttia kesästä? Kesälomakausi tuo moneen yritykseen mukanaan asiakaspalvelun ruuhkat. Jos puheluihin ei ehditä vastata tai asiakkaita palvella lomakaudella, asiakaskokemus huononee ja asiakaskuntasi siirtyy muualle palveltavaksi.

Älä jätä asiakkaillesi pahaa makua kesäajan asiakaspalvelusta, vaan pistä asiakaspalvelusi kesäkuntoon ja pidä linjat kuumina. Ratkaisu tähän haasteeseen on ulkoistettu asiakaspalvelu. Ulkoistamalla asiakaspalvelun nopeus, laatu ja kustannustehokkuus säilyvät tasapainossa myös lomasesongin aikana, ja sinä voit keskittyä rauhassa lomailemaan.

Ulkoistettu asiakaspalvelu täysiaikaisena tai ylivuotona

Voit valita kokonaan ulkoistetun ratkaisun, jossa ulkoistettu palveluntarjoaja huolehtii kaikista asiakaspalvelusi yhteydenotoista puhelimessa tai monikanavaisesti. Mikäli tarvitset vain lisäkäsiä, voit valita osittaisen ulkoistuksen, joka tarjoaa lisäresursseja ruuhkahuippuihin, lomasesonkiin tai aukioloaikojen ulkopuolelle.

Ulkoistettu asiakaspalvelu on huoleton ratkaisu, joka antaa henkilöstöllesi aikaa keskittyä ydinliiketoimintaan, nopeuttaa asiakaspalvelua ja parantaa yrityksesi imagoa.

Hyödynnä kesäsesongin aikana:
  • Täysi ulkoistus, niin voit itse lomailla rauhassa
  • Asiakaspalvelun ylivuoto ruuhka-aikana, iltaisin tai viikonloppuisin
  • Takaisinsoittopalvelu, mikäli puheluihin ei ehditä vastata
  • Äänivalikot (IVR) ja tiedotteet, jotka informoivat asiakasta asiakaspalvelun ruuhkissa

Mitä ulkoistettu asiakaspalvelu pitää sisällään?

Monikanavainen ulkoistettu asiakaspalvelu voi palvella asiakkaitasi puhelimessa, sähköpostitse, chatissa, tekstiviestillä tai sosiaalisessa mediassa. Palveluun kuuluvat myös puhelinpalvelun tiedotteet ja jonomusiikki, korkeatasoinen laadunvalvonta ja asiakaspalvelijoiden coaching, kuukausittainen raportointi sekä palvelutason seuranta.

Palvelua voidaan laajentaa tarpeidesi mukaan esimerkiksi asiakastutkimuksilla, takaisinsoittopalvelulla, kontaktisyiden raportoinnilla tai puheluiden tallennuksella.

Asiakaspalvelun ylivuoto infografiikka

DialOk auttaa kesäkaudella

Nyt on ihanteellinen aika aloittaa asiakaspalvelun ulkoistaminen ennen kesälomakautta. Haluamme auttaa sinua tässä prosessissa ja kertoa lisää vaihtoehdoista. Varaa tapaaminen, niin katsotaan miten ulkoistettu asiakaspalvelu voisi palvella teitä tulevana kesälomakautena!

DialOk on iloisen asiakaspalvelun asiantuntijayritys, joka palvelee satoja yrityksiä matkalla kohti parempaa asiakaskokemusta. Kaikki DialOk:n asiakaspalvelijat tekevät töitään Suomesta, ja meille on myönnetty Avainlippu merkkinä kotimaisesta työstä. 

Tavoitteemme on olla asiakkaidemme pitkäkestoinen kumppani. Kokemuksesta tiedämme, että hyvällä vuorovaikutteisella yhteistyöllä saadaan aikaan parhaita tuloksia, joissa sekä asiakasyritys että loppuasiakas voittavat.

Ota yhteyttä, jos asiakaskokemuksen kehittäminen iloisella ammattitaidolla sopisi sinun yrityksellesi! Myyjämme vastaa sinulle mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

Lue lisää