Muistathan huolehtia, että myös asiakkaasi saavat nauttia kesästä? Kesälomakausi tuo moneen yritykseen mukanaan asiakaspalvelun ruuhkat. Jos puheluihin ei ehditä vastata tai asiakkaita palvella lomakaudella, asiakaskokemus huononee ja asiakaskuntasi siirtyy muualle palveltavaksi.
Älä jätä asiakkaillesi pahaa makua kesäajan asiakaspalvelusta, vaan pistä asiakaspalvelusi kesäkuntoon ja pidä linjat kuumina. Ratkaisu tähän haasteeseen on ulkoistettu asiakaspalvelu. Ulkoistamalla asiakaspalvelun nopeus, laatu ja kustannustehokkuus säilyvät tasapainossa myös lomasesongin aikana, ja sinä voit keskittyä rauhassa lomailemaan.
Ulkoistettu asiakaspalvelu täysiaikaisena tai ylivuotona
Voit valita kokonaan ulkoistetun ratkaisun, jossa ulkoistettu palveluntarjoaja huolehtii kaikista asiakaspalvelusi yhteydenotoista puhelimessa tai monikanavaisesti. Mikäli tarvitset vain lisäkäsiä, voit valita osittaisen ulkoistuksen, joka tarjoaa lisäresursseja ruuhkahuippuihin, lomasesonkiin tai aukioloaikojen ulkopuolelle.
Ulkoistettu asiakaspalvelu on huoleton ratkaisu, joka antaa henkilöstöllesi aikaa keskittyä ydinliiketoimintaan, nopeuttaa asiakaspalvelua ja parantaa yrityksesi imagoa.
Hyödynnä kesäsesongin aikana:
- Täysi ulkoistus, niin voit itse lomailla rauhassa
- Asiakaspalvelun ylivuoto ruuhka-aikana, iltaisin tai viikonloppuisin
- Takaisinsoittopalvelu, mikäli puheluihin ei ehditä vastata
- Äänivalikot (IVR) ja tiedotteet, jotka informoivat asiakasta asiakaspalvelun ruuhkissa
Mitä ulkoistettu asiakaspalvelu pitää sisällään?
Monikanavainen ulkoistettu asiakaspalvelu voi palvella asiakkaitasi puhelimessa, sähköpostitse, chatissa, tekstiviestillä tai sosiaalisessa mediassa. Palveluun kuuluvat myös puhelinpalvelun tiedotteet ja jonomusiikki, korkeatasoinen laadunvalvonta ja asiakaspalvelijoiden coaching, kuukausittainen raportointi sekä palvelutason seuranta.
Palvelua voidaan laajentaa tarpeidesi mukaan esimerkiksi asiakastutkimuksilla, takaisinsoittopalvelulla, kontaktisyiden raportoinnilla tai puheluiden tallennuksella.
DialOk auttaa kesäkaudella
Nyt on ihanteellinen aika aloittaa asiakaspalvelun ulkoistaminen ennen kesälomakautta. Haluamme auttaa sinua tässä prosessissa ja kertoa lisää vaihtoehdoista. Varaa tapaaminen, niin katsotaan miten ulkoistettu asiakaspalvelu voisi palvella teitä tulevana kesälomakautena!
DialOk on iloisen asiakaspalvelun asiantuntijayritys, joka palvelee satoja yrityksiä matkalla kohti parempaa asiakaskokemusta. Kaikki DialOk:n asiakaspalvelijat tekevät töitään Suomesta, ja meille on myönnetty Avainlippu merkkinä kotimaisesta työstä.
Tavoitteemme on olla asiakkaidemme pitkäkestoinen kumppani. Kokemuksesta tiedämme, että hyvällä vuorovaikutteisella yhteistyöllä saadaan aikaan parhaita tuloksia, joissa sekä asiakasyritys että loppuasiakas voittavat.
Ota yhteyttä, jos asiakaskokemuksen kehittäminen iloisella ammattitaidolla sopisi sinun yrityksellesi! Myyjämme vastaa sinulle mahdollisimman pian.
Ota yhteyttä
Lue lisää
-
Asiakaspalvelun ulkoistaminen vs. Asiakaspalvelu omalla tiimillä: Kumpi kannattaa?
Aina ei ole pakko valita jompaakumpaa, vaan asiakaspalvelun ulkoistettu ylivuoto on monelle sopiva ratkaisu.
-
Email-asiakaspalvelu on osa hyvän asiakaspalvelun palettia
Myös sähköpostiasiakaspalvelu voidaan ulkoistaa. Lue tästä!
-
Kanavastrategia asiakaspalvelussa – Monikanavaisuus vaatii suunnitelmallisuutta
Kanavastrategia määrittelee käytössä olevat asiakaspalvelukanavat ja niiden tarkoituksen.