DialOk:n ulkoistettu asiakaspalvelu palvelee aina Suomesta – Osta työtä Suomeen -päivä 2.12.2022

osta työtä suomeen päivä

Joulukuussa vietetään Suomalaisen Työn Liiton Osta työtä Suomeen -päivää, joka nostaa esiin kotimaisen työn tärkeyden. DialOk on sitoutunut tuottamaan ulkoistetun asiakaspalvelun ratkaisut aina Suomesta, ja asiakaspalvelijamme työskentelevät kolmella paikkakunnalla ympäri Suomea.

Osta työtä Suomeen -päivää vietetään joka vuosi joulukuussa. Sen tarkoitus on itsenäisyyspäivän kynnyksellä muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä ja kannustaa yrityksiä ja kuluttajia valitsemaan kotimaisen vaihtoehdon.

Suomalaisen Työn Liitto kertoo, että jos jokainen suomalainen ostaisi 10 eurolla kuussa lisää suomalaisia tuotteita tai palveluita, syntyisi vuodessa Suomeen 10 000 työpaikkaa. Teemapäivän tarkoituksena on saada kuluttajat pohtimaan kulutusvalintojaan ja kannustaa tekemään ostopäätöksiä suomalaisen työn tueksi.

DialOk:llakin on Avainlippu

Myös DialOk on ylpeä Avainlippu-merkin kantaja.

Avainlippu-merkki edellyttää, että tuote tai palvelu on tuotettu Suomessa. Lisäksi tuotteen tai palvelun kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Keskimäärin Avainlippu-tuotteiden kotimaisuusaste on yli 80 prosenttia. Palveluyritysten kohdalla on yrityksellä lisäksi oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin on sijaittava Suomessa.

Kotimainen ulkoistettu asiakaspalvelu DialOk:lta

DialOk on ylpeästi kotimainen ja ilolla mukana Avainlipun toiminnassa. Keskeinen osa yrityksemme arvoja on asiakkaidemme arvostaminen ja kunnioittaminen käytännön tekojen tasolla. Suhtaudumme asiakkaillemme antamiimme lupauksiin paitsi vastuullisesti myös tavoitteellisesti ja intohimoisesti.

Pidämme erityisen tärkeänä sitä, että voimme työllistää ihmisiä asiakaspalvelutyöhön kotimaassa. Siksi emme tuota vastauskeskuspalveluita ulkomailta, vaan kaikki asiakaspalveluosaajamme työskentelevät Suomessa. Suomen kielen lisäksi tuotamme vastauspalveluita myös ruotsiksi ja englanniksi.

Iloinen asiakaspalvelumme toimii kolmella paikkakunnalla eri puolella Suomea: Kuhmossa, Turussa ja Oulussa. Kun soitat johonkin DialOk:n hoitamaan asiakaspalvelunumeroon, siihen siis vastataan jollakin näistä paikkakunnista.

Haluamme mahdollistaa työntekijöillemme mukavan työympäristön ja parhaat mahdollisuudet menestyä työssään. Siksi panostamme asiakaspalvelijoidemme säännölliseen koulutukseen ja coachingiin, jossa keskitytään tuomaan asiakaspalvelijoiden koko ammatillinen potentiaali esiin.

Oy DialOk Communications Finland lyhyesti

DialOk on vuonna 2001 perustettu ulkoistettuun asiakaspalveluun ja vaihteenhoitoon erikoistunut yritys. Olemme osa SFG yhtiöt Oy -konsernia, joka pitää päämajaansa Espoossa ja on kotimaisessa henkilöomistuksessa. Konserniin kuuluu myös niin ikään Avainlippu-merkitty teleoperaattori- ja ohjelmistoyritys Line Carrier Oy.

Lue lisää meistä ja toiminnastamme