Olemme mukana Visma Real Estate Forum ’23 -tapahtumassa!

Visma Real Estate Forum '23

Visma Real Estate Forum ’23 tuo jälleen kerran yhteen alan asiantuntijat ja tarjoaa mahdollisuuden verkostoitumiseen sekä uusien kontaktien luomiseen. Tapahtuma järjestetään Helsingin Scandic Marina Congress Centerissä 22. marraskuuta 2023.

Tapahtumassa on luvassa koko päivä täynnä rautaista asiaa, kiinteistöalan innovaatioita ja viihdyttävää ohjelmaa.

Päivän agendalla ovat muun muassa

• kiinteistöalan digitalisaatio,
  • energiatehokkuuden parantaminen,
  • HTJ (huoneistotietojärjestelmä)
  • ASO lain muutokset,
  • tietoturva ja GDPR sekä
  • tekoäly ja sen tuomat tulevaisuuden mahdollisuudet

Mukana tapahtumassa ovat totta kai myös Visma Real Estaten ohjelmistot Tampuuri, Hausvise ja IA5. Aiemmista vuosista poiketen julkaisut tai ohjelmistoihin liittyvät koulutukset eivät enää ole osa tapahtumaa. Paikan päällä on lähes 40 Visma Real Estaten omaa asiantuntijaa sekä kumppaniemme edustajaa valmiina ajatustenvaihtoon ja verkostoitumiseen!

DialOk apuna kun asiakaspalvelun resurssit eivät riitä

Visma Real Estate kumppanina DialOk on mukana päivän ohjelmassa ja toimitusjohtajamme Risto Apell on yksi tapahtuman puhujista.

DialOk:lta kiinteistöalan toimijat saavat ammattitaitoiset asiakaspalvelun lisäresurssit arkeen, iltoihin, viikonloppuihin ja yöaikaan. Kauttamme voit ulkoistaa asiakaspalvelun, vaihteenhoidon ja outbound-asiakkuudenhoidon yksilöllisesti ja vaivattomasti. Meillä on pitkä kokemus kiinteistönhuoltoalasta, ja tunnemme alan erityistarpeet sekä käytössä olevat järjestelmät, kuten Tampuuri.

Tapahtuman osallistujat hyötyvät DialOk:n tarjoamista asiakaspalvelun lisäresursseista, jotka mahdollistavat laajatkin palveluajat kustannustehokkaasti. Osittain ulkoistettu asiakaspalvelumme auttaa ruuhkahuippujen aikana ja virka-ajan ulkopuolella, ja tarvittaessa voimme tarjota asiakaspalvelua myös 24/7-päivystyksenä varmennetuilla yhteyksillä.

Sisaryhtiömme, Line Carrier, tarjoaa yritysliittymät kaikkiin kolmeen verkkoon yhdellä laskulla sekä luotettavat asiakaspalvelujärjestelmät. DialOk:lta saat tarvittavat lisäresurssit asiakaspalvelun hoitamiseen ja asiakkaiden kontaktointiin.

Kun omat resurssisi eivät riitä, DialOk on luotettava kumppani vierelläsi. Olemme ylpeästi kotimainen ja Avainlippu-merkitty yritys. Kaikki asiakaspalveluosaajamme työskentelevät Suomessa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Emme ulkoista vastauskeskuspalveluita ulkomaille, joten voit luottaa palvelumme laatuun ja luotettavuuteen.

Tule juttelemaan asiakaspalvelun resursoinnista ja asiakaskokemuksen parantamisesta ohjelman tauoilla, ruokailujen ohessa ständillämme!