Cityvaraston asiakaslupaus: “Olemme aina tavoitettavissa”

Cityvaraston asiakkailla on erilaisia tarpeita. Asiakaslupaus on, että Cityvaraston saa aina tavoitettua.

Asiakaslupaus velvoittaa

Cityvarasto Oyj tarjoaa innovatiivisia ja käytännöllisiä pienvarastojen vuokrauspalveluita. Asiakkaat pääsevät käymään varastollaan 05:30-00:00 -välisellä ajalla, joten palvelun on pelattava lähes kellon ympäri.

“Yksi Cityvaraston asiakaslupauksista on se, että tavoitat meidät aina”, kertoo Cityvaraston markkinointi- ja myyntijohtaja Paula Nordgren.

Cityvarastolla on oma asiakaspalvelu. Palvelua rajoittaa kuitenkin yrityksen omat resurssit. DialOk:n asiakaspalvelu auttaa, kun Cityvaraston oma asiakaspalvelu ei ole auki tai palvelukanavat ruuhkautuvat. Näin Cityvarasto voi pitää kiinni asiakaslupauksestaan!

Asiakaspalveluagentit osana Cityvaraston tiimiä

“DialOk:n avulla olemme onnistuneet palvelemaan kasvavia asiakasmääriä entistä paremmin ja nopeammin. Pitkän yhteistyön myötä DialOk:sta on tullut osa omaa tiimiämme. DialOk:n asiakaspalvelijoiden joukossa on todellisia helmiä, jotka ratkovat vaativiakin tilanteita näppärästi. Yhteistyö on ollut avointa ja luotettavaa” Paula jatkaa.

“Yhteistyö asiakaspalvelua koordinoivan tiimin kanssa toimii hyvin. Keskustelu on suoraa ja asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä”, Paula Nordgren kertoo.

“Muutostarpeet huomioidaan ja sovitut asiat on viety käytäntöön ja kuitattu tehdyiksi todella nopeasti. Olemme myös saaneet DialOk:lta hyviä kehitysideoita, jotka ovat konkreettisesti auttaneet meitä asiakaslupaustemme täyttämisessä” toteaa Cityvaraston myyntipäällikkö Jani Mäkilä.