Yrityksien palvelukanavien määrä on kasvanut, mutta puhelinasiointi pitää silti pintansa. Moni asiakas haluaa mieluiten palvelua puhelimitse. Puheluita voi tulla paljonkin, ja niiden käsittely syö henkilöstön aikaa. Mitä hyötyjä ulkoistettu puhelinvaihde voi tuoda?
Yrityksen puhelinvaihteen ulkoistaminen voi olla hyödyllistä monella tavalla. Yritys voi valita juuri omiin tarpeisiinsa sopivan ratkaisun. Kun puhelinvaihteen hoitaa ulkoistettu kumppani, voit itse keskittyä omaan liiketoimintaasi ja jättää vaihteenhoidon ammattilaisille. Ulkoistettu puhelinvaihde kattaa kaikki yrityksen viestintätarpeet ja tarjoaa ratkaisun eri toimialojen yrityksille.
Ammattitaitoinen vaihdepalvelu varmistaa, että asiakkaan ensivaikutelma yrityksestä on aina positiivinen ja asiantunteva.
Puhelinvaihteen ulkoistaminen voi tuoda kustannussäästöä
Vaihdepalvelun ulkoistaminen voi tuoda mukanaan kustannussäästöä, sillä et joudu investoimaan kalliisiin laitteisiin ja ohjelmistoihin. Maksat vain palvelusta, jossa puheluiden hoitamiseen osallistuvat asiakaspalvelun ammattilaiset.
Kustannussäästöjä syntyy myös siitä, että oman henkilöstösi aikaa säästyy muihin työtehtäviin eikä heidän tarvitse päivystää puhelimen äärellä. Lisäksi ulkoistettu vaihdepalvelu tarjoaa joustavuutta ja parantaa asiakaspalvelun laatua.
Ulkoistettu puhelinvaihde skaalautuu tarpeesi mukaan
Mikäli yrityksesi puhelumäärät kasvavat, ulkoistettua vaihdepalvelua on mahdollista skaalata.
Ulkoistettu puhelinvaihde voidaan räätälöidä juuri yrityksellesi sopivaksi, jolloin palvelu vastaa täsmällisesti yrityksesi tarpeisiin ja mahdollistaa kustannustehokkuuden sekä joustavuuden.
Kun puhelinvaihde on oman henkilöstösi hoidettavana, joudut ehkä miettimään uuden henkilön palkkaamista tai muita lisäresursointitapoja kun puhelumäärä kasvaa. Kun puheluita on vähän, ei vaihteenhoitajalla ole riittävästi tekemistä.
Ulkoistettuun puhelinvaihteeseen resurssien lisääminen on helppoa esimerkiksi kausittaisten vaihteluiden mukaan. Ulkoistettu puhelinvaihde voi tuoda joustavuutta, sillä sen kapasiteettia ja palvelutasoa voidaan helposti säätää kysynnän mukaan. Palvelun laatua ja tehokkuutta seurataan jatkuvasti, jotta yrityksellesi voidaan taata paras mahdollinen asiakaskokemus.
Laadukkaampaa asiakaspalvelua
Puhelinvaihteen ulkoistus parantaa asiakaspalvelua, sillä puhelinvaihdetta hoitavat juuri siihen tehtävään koulutetut ammattilaiset. Ulkoistettu puhelinvaihde varmistaa, että kaikki asiakkaat saavat laadukasta ja nopeaa palvelua. Ulkoistaminen ammattilaisille takaa tasalaatuisen asiakaspalvelun, joka puolestaan parantaa asiakastyytyväisyyttä ja lisää asiakkaiden sitoutumista.
Meillä DialOk:lla panostetaan myös agenttien koulutukseen ja coachaukseen, jonka avulla varmistetaan laadukas asiakaskohtaaminen. Lue blogi asiakaspalvelijoidemme coachingista.
Hoidamme puheluita usealla kielellä. Toisinaan on tarvetta ruotsinkieliselle tai englanninkieliselle asiakaspalvelulle, joka omien resurssien puitteissa voi olla hankala järjestää.
Ulkoistettu puhelinvaihde on nopea, ja vaihteenhoitaja käsittelee suuria määriä puheluita nopeasti.
Ulkoistettu puhelinvaihde on nopea, ja vaihteenhoitaja käsittelee suuria määriä puheluita nopeasti. Ammattilaisen käsittelemän puhelun kesto on usein selkeästi lyhyempi kuin oman vaihteenhoitajan toimesta käsitelty puhelu. Tämä tarkoittaa selkeää kustannussäästöä palvelun hinnoittelussa.
Millaisille yrityksille ulkoistettu puhelinvaihde sopii?
Puhelinvaihteen ulkoistaminen tuo mukanaan monenlaisia etuja ja se sopii monenlaisten yritysten tarpeisiin. Ulkoistetusta puhelinvaihteesta on hyötyä niin pienille kuin suurillekin yrityksille.
Pienyrittäjälle ulkoistettu puhelinvaihde tarjoaa mahdollisen käyttää arvokkaat työtunnit tuottavaan liiketoimintaan. Vaikka puheluita ei tulisi kovinkaan paljon, vaihde on silti mahdollista ja usein juuri siksi järkevää ulkoistaa.
Suuremmalle yritykselle ulkoistettu puhelinvaihde mahdollistaa sen, ettei vaihteenhoitoon tarvita erillistä tiimiä eikä yrityksen tarvitse huolehtia lomien ja sairaustapausten aiheuttamista tuurauksista. Ulkoistettu puhelinvaihde hoitaa näppärästi puheluliikenteen suurellekin määrälle yrityksen henkilöstöä, ja läsnäolo- ja yhteystiedot pysyvät luotettavasti ajan tasalla monipuolisten integraatioiden avulla.
Asiakkaamme suosittelevat – kokemuksia ulkoistetusta puhelinvaihteesta
Lukuisat yritykset ovat löytäneet ulkoistetuista puheratkaisuista tehokkaan tavan, joka todella vapauttaa resursseja ja tehostaa asiakaskokemusta merkittävästi.
Asiakkaamme ovat kertoneet, että ulkoistetut puheratkaisut ovat auttaneet heitä keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa, kun puhelinvaihteen asiantunteva hoito on siirtynyt kehittyvien teknologioiden osaajien käsiin.
Ulkoistettujen puheratkaisujen avulla sinun yrityksesi voi tarjota asiakkailleen nopeaa ja yksilöllistä palvelua, mikä tehostaa asiakaskokemusta ja tuottaa merkittävästi parempaa asiakastyytyväisyyttä. Samalla sinun yrityksesi henkilöstö saa enemmän aikaa keskittyä strategisiin tehtäviin, kun puheluiden ammattitaitoinen hoitaminen ei enää sido turhaan resursseja. Tutustu mahdollisuuksiimme ja ole yhteydessä, niin kerromme lisää siitä, miten kehittyvät ulkoistetut puheratkaisut voivat auttaa juuri sinun yritystäsi menestymään ja vapauttaa aikaa tärkeämpiin liiketoiminnan osa-alueisiin.
Miten ulkoistetun puhelinvaihteen käyttöönotto toteutetaan?
DialOk:n ulkoistetun puhelinvaihteen käyttöönotto on suunniteltu tehostamaan sinun yrityksesi toimintaa mahdollisimman sujuvasti.
Kun päätät parantaa asiakaspalveluasi ulkoistamalla puhelinvaihteen, asiantuntijatiimimme kuljee vierelläsi koko prosessin ajan alusta loppuun. Palvelumme alkaa sinun yrityksesi tarpeiden syvällisellä kartoituksella, jonka jälkeen räätälöimme puhelinvaihteen ratkaisun juuri sinun liiketoimintasi vaatimuksiin sopivaksi.
Ratkaisumme skaalautuu dynaamisesti, joten se parantaa niin pienten kuin suurienkin yritysten toimintaa – voit siis olla varma, että saat juuri oikean määrän palvelua sinun yrityksesi tilanteeseen. Ulkoistaminen on vaivatonta, ja saat käyttöösi asiantuntevan tiimin, joka vastaa puheluihin aina sovitulla tavalla tehden yrityksestäsi entistä ammattimaisemman.
Jos haluat tuoda yrityksellesi lisää tehokkuutta ja tietää, miten ulkoistetun puhelinvaihteen käyttöönotto etenee ja miten palvelumme voi parantaa liiketoimintaasi, ole yhteydessä asiantuntijoihimme. Kuljemme aina vierelläsi ja vastaamme kaikkiin kysymyksiisi – näin ulkoistaminen sujuu helposti ja tehokkaasti, ja yrityksesi saa käyttöönsä kehittyvän vaihdepalvelun joka tukee sinun liiketoimintasi kasvua.
Lue lisää artikkeleita
-
Vaihteenhoito tekoälyllä – Nopeampaa vaihteenhoitoa tekoälyn avustuksella
Vaihteenhoitajan työ helpottuu tekoälyllä, mutta tekoäly ei korvaa ammattitaitoista vaihteenhoitajaa
-
Vaihteenhoito vai ulkoistettu asiakaspalvelu – Erot ja hyödyt
Vaihteenhoito vai asiakaspalvelu? Mitä eroa näillä palveluilla oikeastaan on?
-
20 vuotta DialOk:lla – asiakaspalvelijat kertovat
Ulkoistetun asiakaspalvelun ja vaihteen arki on 20 vuodessa muuttunut paljon, kun teknologia on kehittynyt ja asiakkaiden tarpeet monimutkaistuneet.