Svensktalande kundtjänstmedarbetare / Ruotsia puhuva asiakaspalveluagentti, Turku

Talar du flytande finska och svenska? Är du intresserad av en karriär inom svarscenterbranschen?

Vi rekryterar nya entusiastiska kundtjänstarbetare till våra telefon-, e-post- och chattjänster.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Koppling av växelsamtal
  • Tidsbokning och rådgivning
  • Svara på frågor som är relaterade till beställningen
  • Hantering av kundföretagens serviceprocesser i alla servicekanaler

Ruotsinkielen taito on tässä tehtävässä ehdoton edellytys.

Tarjoamme mahdollisuuden myös etätyöhön, kuitenkin niin, että parina päivänä viikossa töitä tehdään Turun toimistolta käsin. Tarjoamme joustavan työn sekä osaavan ja energisen tiimin tuen. Työajat ovat pääsääntöisesti arkisin klo 08–18 välisenä aikana, mutta vuoroja on tarjolla myös ilta- ja yöaikaan sekä viikonloppuisin. Osa-aikaisilta toivomme sitoutumista vähintään kahteen työvuoroon viikossa. Työhön ei kuulu puhelinmyyntiä.

Hakuaikaa 9.11.2025 klo 23:59 asti, mutta käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.

customer service agent rekrytointi

Lisätietoja työstä antaa

Turussa:
Torstaisin kello 12-15 välisenä aikana Tiina Salo, Service Executive Manager, puh. 040 1854 081     

Millaista on työskennellä DialOk:lla?

Tutustu työntekijöidemme kokemuksiin, blogeihin ja arvoihimme:

       

Odotamme hakijalta seuraavia asioita:

  • Sujuva ruotsin, suomen ja englannin kielen taito
  • Myynnillisyyttä
  • Selkeää ja positiviista puhetyyliä
  • Huolellista ja ahkeraa otetta työhön
  • Itseohjautuvuutta
  • Paineensietokykyä kiireenkin keskellä
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja

Lisäksi eduksesi on:

  • Selkeä, rauhallinen ja ystävällinen puhetyyli
  • Hyvät kirjalliset taidot
  • Hyvät tietotekniset perustaidot
  • Huolellinen ja ahkera ote tarkkuutta vaativaan työhön

Tarjoamme

  • Joustavat työajan järjestelyt
  • Liikunta- & kulttuurietu

DialOk Personal Oy

Oy DialOk Communications Finland on vuonna 2001 perustettu tavoitettavuuspalveluita tarjoava kotimainen yritys. Varsinaiset palvelumme tuotetaan sisaryrityksemme DialOk Personal Oy:n alaisuudessa toimivissa vastauskeskuksissamme. Olemme kotimainen Avainlippu-yritys.

Vastauskeskuksemme ovat asiakasmääriltään maan suurimpia. Keskeisimmät palvelumme ovat vaihteenhoito ja monikanavainen asiakaspalvelu.

Asiakasyrityksiä meillä on jo yli 600 ja kumppaneinamme toimivat teleoperaattorit sekä järjestelmä- ja teleratkaisuja tuottavat yritykset, joiden kanssa teemme jatkuvaa palveluiden kehitystyötä.

DialOk logo

Hae paikkaa täyttämällä lomake

Hakemus agentiksi DialOk:lle

"*" näyttää pakolliset kentät

Henkilökohtaiset tietosi

Nimesi*
Sähköpostiosoitteesi*
Sallitut tiedostotyypit: png, jpg, gif, Max. tiedoston koko: 25 MB.

Liitteet

Sallitut tiedostotyypit: pdf, doc, docx, Max. tiedoston koko: 25 MB.
Sallitut tiedostotyypit: pdf, doc, docx, Max. tiedoston koko: 25 MB.
Sallitut tiedostotyypit: pdf, doc, docx, Max. tiedoston koko: 25 MB.

Haettava tehtävä

Mihin toimipisteeseen haet?*
Mikä tai mitkä tehtävät sinua kiinnostavat eniten?*

Suostumus

Tutustu elämään DialOk:lla