Svensktalande kundtjänstmedarbetare / Ruotsia puhuva asiakaspalveluagentti, Turku
Talar du flytande finska och svenska? Är du intresserad av en karriär inom svarscenterbranschen?
Vi rekryterar nya entusiastiska kundtjänstarbetare till våra telefon-, e-post- och chattjänster.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Koppling av växelsamtal
- Tidsbokning och rådgivning
- Svara på frågor som är relaterade till beställningen
- Hantering av kundföretagens serviceprocesser i alla servicekanaler
Ruotsinkielen taito on tässä tehtävässä ehdoton edellytys.
Tarjoamme mahdollisuuden myös etätyöhön, kuitenkin niin, että parina päivänä viikossa töitä tehdään Turun toimistolta käsin. Tarjoamme joustavan työn sekä osaavan ja energisen tiimin tuen. Työajat ovat pääsääntöisesti arkisin klo 08–18 välisenä aikana, mutta vuoroja on tarjolla myös ilta- ja yöaikaan sekä viikonloppuisin. Osa-aikaisilta toivomme sitoutumista vähintään kahteen työvuoroon viikossa. Työhön ei kuulu puhelinmyyntiä.
Hakuaikaa 9.11.2025 klo 23:59 asti, mutta käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.

Lisätietoja työstä antaa
Turussa:
Torstaisin kello 12-15 välisenä aikana Tiina Salo, Service Executive Manager, puh. 040 1854 081
Millaista on työskennellä DialOk:lla?
Tutustu työntekijöidemme kokemuksiin, blogeihin ja arvoihimme:
Odotamme hakijalta seuraavia asioita:
- Sujuva ruotsin, suomen ja englannin kielen taito
- Myynnillisyyttä
- Selkeää ja positiviista puhetyyliä
- Huolellista ja ahkeraa otetta työhön
- Itseohjautuvuutta
- Paineensietokykyä kiireenkin keskellä
- Hyviä vuorovaikutustaitoja
Lisäksi eduksesi on:
- Selkeä, rauhallinen ja ystävällinen puhetyyli
- Hyvät kirjalliset taidot
- Hyvät tietotekniset perustaidot
- Huolellinen ja ahkera ote tarkkuutta vaativaan työhön
Tarjoamme
- Joustavat työajan järjestelyt
- Liikunta- & kulttuurietu
DialOk Personal Oy
Oy DialOk Communications Finland on vuonna 2001 perustettu tavoitettavuuspalveluita tarjoava kotimainen yritys. Varsinaiset palvelumme tuotetaan sisaryrityksemme DialOk Personal Oy:n alaisuudessa toimivissa vastauskeskuksissamme. Olemme kotimainen Avainlippu-yritys.
Vastauskeskuksemme ovat asiakasmääriltään maan suurimpia. Keskeisimmät palvelumme ovat vaihteenhoito ja monikanavainen asiakaspalvelu.
Asiakasyrityksiä meillä on jo yli 600 ja kumppaneinamme toimivat teleoperaattorit sekä järjestelmä- ja teleratkaisuja tuottavat yritykset, joiden kanssa teemme jatkuvaa palveluiden kehitystyötä.

Hae paikkaa täyttämällä lomake
Hakemus agentiksi DialOk:lle
"*" näyttää pakolliset kentät
Tutustu elämään DialOk:lla
-
Tunneäly ja asiakaskokemus – empatia on asiakaspalvelun supervoima
Tunneälykkyys voi olla ratkaiseva tekijä, joka vaikuttaa suoraan asiakaskokemukseen, asiakastyytyväisyyteen ja yrityksen maineeseen.
-
20 vuotta DialOk:lla – asiakaspalvelijat kertovat
Ulkoistetun asiakaspalvelun ja vaihteen arki on 20 vuodessa muuttunut paljon, kun teknologia on kehittynyt ja asiakkaiden tarpeet monimutkaistuneet.
-
Vastauskeskukset esittelyssä – ulkoistettu asiakaspalvelu Avainlippu-merkillä
Osta työtä Suomeen -päivän kynnyksellä esittelemme DialOk:n vastauskeskukset ja keitä meillä DialOk:lla työskentelee.
-
Asiakaspalvelutyö antaa buustia uralle – DialOk:laiset kertovat
Asiakaspalvelu on yleispätevä ammatti, joka opettaa kommunikoimaan ihmisten kanssa.
-
Asiakaspalvelutaidot puhelimessa
Hyvä puhelinasiakaspalvelija osaa johdatella puhelua määrätietoisesti ja asiakasta kuunnellen.
-
Outbound on myynnillistä asiakaspalvelua – Esittelyssä DialOk:n outbound-tiimi
Outbound-asiakkuudenhoito vaatii sosiaalista, rohkeaa ja myynnillistä asiakaspalveluasennetta.