
Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
KPI-mittarien määrittely asiakaspalvelussa auttaa kehittämään oikeita asioita.
Ulkoistettu markkinatutkimus tarjoaa arvokasta asiakasinsightia liiketoiminnan kehittämiseen.
Hope on vuonna 2009 perustettu kotimainen avustusjärjestö, jonka tavoitteena on synnyttää konkteettinen hyvän kierre ja antaa lapsille tasa-arvoisemmat mahdollisuudet arkeen.
Osta työtä Suomeen -päivä kannustaa suosimaan kotimaisia palveluita. DialOk:n kotimainen ulkoistettu asiakaspalvelu tuotetaan aina Suomesta.
Vuonna 2025 tekoälyltä asiakaspalvelussa odotetaan ulosmitattavia hyötyjä.
Osta työtä Suomeen -päivän kynnyksellä esittelemme DialOk:n vastauskeskukset ja keitä meillä DialOk:lla työskentelee.
Tekoälyavusteinen asiakaspalvelu tarjoaa parempaa asiakaskokemusta ja tehokkaampia prosesseja.
Asiakaspalvelu on yleispätevä ammatti, joka opettaa kommunikoimaan ihmisten kanssa.
Aina ei ole pakko valita jompaakumpaa, vaan asiakaspalvelun ulkoistettu ylivuoto on monelle sopiva ratkaisu.