
Artikkelit
Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
DialOk:n palvelutuotannossa käytettävä infrasturktuuri on varmennettu mahdollisten sähkön jakelussa tapahtuvien häiriöiden osalta.
IVR eli äänivalikko on asiakaspalvelun tehostaja, jonka avulla voidaan muun muassa lyhentää jonotusaikoja ja parantaa asiakaskokemusta.
Haluaisitko saada parempaa tietoa siitä, miten paljon yhteydenottoja yritykseesi tulee ja mistä syistä asiakkaat ottavat yhteyttä? Kattava raportointi auttaa löytämään pullonkaulat ja parantamaan asiakaskokemusta.
Miten voit pitää huolen siitä, että asiakkaasi tulevat uudelleen? Muistavatko asiakkaasi palata määräaikaishuoltoon tai varata uuden hammashoitoajan?
Kalastelupuheluiden tunnistaminen puhelinvaihteessa – vaihteen puheluista yli 10% voi olla kalastelupuheluita. Tunnistaminen ja estäminen kiinnostaa yrityksiä, sillä vääriin käsiin päätyneillä tiedoilla voi olla vakavia seurauksia.
Mikä on takaisinsoittopalvelun nopeus? Jätät soittopyynnön yritykseen ja siihen palataan ehkä tuntien tai muutamien päivien kuluessa, jos lainkaan. Puhelimen äärellä päivystäminen ärsyttää, eikä asiaa saada hoidetuksi. Kuulostaako tutulta? DialOk pitää huolen siitä, että takaisinsoittopalvelu onnistuu oikeasti eikä asiakaskokemus kärsi.