Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • DialOk:n varautuminen sähkökatkoihin

    DialOk:n palvelutuotannossa käytettävä infrasturktuuri on varmennettu mahdollisten sähkön jakelussa tapahtuvien häiriöiden osalta.

  • IVR eli äänivalikko parantaa asiakaskokemusta ja lyhentää jonotusaikoja

    IVR eli äänivalikko on asiakaspalvelun tehostaja, jonka avulla voidaan muun muassa lyhentää jonotusaikoja ja parantaa asiakaskokemusta.

  • Tiedätkö kuinka usein yrityksesi puhelin soi? – Kattava raportointi auttaa parantamaan asiakaspalvelua 

    Haluaisitko saada parempaa tietoa siitä, miten paljon yhteydenottoja yritykseesi tulee ja mistä syistä asiakkaat ottavat yhteyttä? Kattava raportointi auttaa löytämään pullonkaulat ja parantamaan asiakaskokemusta. 

  • Hammaslääkäri, katsastus, autohuolto… Ulkoistettu ajanvaraus ja muistutukset outbound-soittokampanjalla 

    Miten voit pitää huolen siitä, että asiakkaasi tulevat uudelleen? Muistavatko asiakkaasi palata määräaikaishuoltoon tai varata uuden hammashoitoajan?

  • Vaihteen puheluista yli 10% voi olla kalastelupuheluita – kalastelupuheluiden tunnistaminen puhelinvaihteessa 

    Kalastelupuheluiden tunnistaminen puhelinvaihteessa – vaihteen puheluista yli 10% voi olla kalastelupuheluita. Tunnistaminen ja estäminen kiinnostaa yrityksiä, sillä vääriin käsiin päätyneillä tiedoilla voi olla vakavia seurauksia.

  • Takaisinsoittopalvelun nopeus – DialOk:lla 94 % takaisinsoitoista tapahtuu 10 minuutin kuluessa 

    Mikä on takaisinsoittopalvelun nopeus? Jätät soittopyynnön yritykseen ja siihen palataan ehkä tuntien tai muutamien päivien kuluessa, jos lainkaan. Puhelimen äärellä päivystäminen ärsyttää, eikä asiaa saada hoidetuksi. Kuulostaako tutulta? DialOk pitää huolen siitä, että takaisinsoittopalvelu onnistuu oikeasti eikä asiakaskokemus kärsi.