Artikkelit

Artikkelit-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Selaa kirjoituksia kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • DialOk on Kauppalehti Menestyjä-yritys 2021

    DialOk täyttää Kauppalehti Menestyjä-kriteerit. Yritykset, jotka täyttävät Alma Talent Tietopalveluiden Menestyjä-kriteerit, kuuluvat toimialansa kärkikaartiin.

  • Avaca (nykyisin DialOk) ja sisaryritys Suomenmaan Puhelinpalvelut yhdistyvät

    Toiminta laajenee ja palvelutarjonnan volyymi kasvaa: Turun lisäksi Avaca toimii Oulussa ja Kuhmossa. Avacalla toimii jatkossa noin 140 asiakaspalveluagenttia.

  • Miksi ja miten asiakaskokemusta kannattaa mitata?

    Asiakaskokemuksen mittaaminen on yritykselle kannattava sijoitus. Hyvä asiakaskokemus sitoo asiakasta yhä tiiviimmin brändiin ja tuotteeseen.

  • Ihminen ja tekoäly asiakaspalvelutyössä

    Miksi tekoälyn ja ihmisen yhdistelmään asiakaspalvelussa kannattaa nyt panostaa ja mitä siitä hyötyy?

  • Asiakaspalvelun ulkoistaminen – kysymyksiä ja vastauksia

    Miksi ulkoistaa asiakaspalvelu? Miten se hinnoitellaan ja mitä siihen kuuluu? Miten ulkoistetun asiakaspalvelun kumppanuus toimii?

  • Opas parempaan asiakaspalveluun on julkaistu

    Mitä on hyvä asiakaspalvelu ja miten sillä voidaan tukea yrityksen kasvua ja strategiaa? Lataa oppaamme!

  • Myynnillinen asiakaspalvelu – kuuluuko lisämyynti asiakaspalveluun?

    Myynnillinen asiakaspalvelu tarjoaa yritykselle ilmeistä hyötyä; lisämyyntiä. Tulosta ajatellen myynnillinen asiakaspalvelu on osa kannattavaa strategiaa.

  • Miten käy brändi-imagolle, kun asiakaspalvelu ulkoistetaan?

    Asiakaspalvelun ulkoistamiseen liittyy joskus ennakkoluuloja ja jännitystä. Voiko ulkopuolinen taho hoitaa yrityksen asiakaspalvelun yhtä hyvin kuin omat työntekijät?

  • Verkkokauppa tarvitsee tuekseen toimivan asiakaspalvelun

    Verkkokaupan asiakaspalvelun avulla pidät huolen, että asiakkaasi voivat olla yhteydessä yritykseesi itselleen mieluisalla tavalla esimerkiksi 24/7.